וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי מעניינים השערים, העיקר "הלחימה"

20.9.2004 / 21:54

הפועל פ"ת ובני סכנין הסתפקו ב-1:1 אלים, אבל לחמן יצא מרוצה יותר אחרי שניצח 27:30 בעבירות: "אנחנו גאים בחריצות שלנו"

המשחק בין הפועל פ"ת לבני סכנין, שסגר את המחזור הרביעי, סימל אולי יותר מכל את מה שראינו עד עתה מהליגה שלנו. בעוד האלימות ביציעים מתחילה לגווע, נראה כי דווקא האלימות על הדשא מתחילה לנסוק. מחזור שהתחיל בבעיטת קראטה של מגאמדוב לפניו של אדיר טובול, הסתיים במשחק קשוח ללא סיבה מיוחדת שנגמר בניצחון של הקבוצה היציבה ביותר בארץ בתחומה - 27:30 לסכנין בעבירות. אגב, בעמודת הסטטיסטיקה הפחות מעניינת כנראה, השערים, זה נגמר ב-1:1.

מהלך המשחק

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה המשמימה, השיג מנור חסן, שהוכשר למשחק רק כמה שעות לפניו והועדף בהרכב על פני ארבייטמן, בעיטת עונשין מהנקודה הלבנה. חסן, שהוכשל ע"י המגן אחמד קסום, היה זה שבעט את הפנדל והוריד את קבוצתו עם יתרון להפסקה.

המחצית השניה היתה הרבה יותר טובה. בדקה ה-63 שלומי אדרי, המחליף של סכנין, באחת מהנגיעות הראשונות שלו בכדור, הגיע למצב מסוכן מול שער ריק. החלוץ, ששיחק בעונה שעברה בהפועל פ"ת, התמהמהה (זוכרים את ההחמצה שלו מול מכבי ת"א לפני שנה וחצי?) ואלנתן סלמי הגיח מאחוריו ובאקט של התלהבות יתר, בעט את הכדור לשערו הוא. 1:1.

בדקה ה-72 אלנתן סלמי, בנסיון למחוק את חרפת השער העצמי, סיים מבצע אישי יפה בבעיטה מסוכנת לשער שנהדפה רק בקושי על ידי השוער אנרג'י לקרן. בדקה ה-88 אסי טובי, המחליף הטרי של פרדי דוד, הבקיע שער חוקי במבט ראשון, אך השופט איתן תבריזי החליט לפסול אותו בטענה לעבירה (איך לא) שביצע קייסי ברחבה.

קייסי עוד ניסה להבקיע מרחוק עד לסיום, אך הבעיטה המסוכנת שלו מצאה את אנרג'י שוב מוכן. בתוספת הזמן התחממה האווירה, אחרי ששלושה משחקני סכנין העניקו לארבייטמן "טיפול" ראוי. החלוץ החדש של פ"ת הוציא את זעמו על סואן ותבריזי סיים את המשחק לפני שסיטואציית ניקי באט תחזור שוב. לקראת אירוח הענקים מניוקאסל בארץ, סיימה סכנין את קרב היריות באורווה בשיוויון. שירר, מאחוריך!

לחמן: כמות העבירות זו מחמאה גדולה לסכנין

אייל לחמן, מאמן בני סכנין, אמר בסיום: "במחצית השניה היה משחק מאוד דינמי כששתי הקבוצות חיפשו הכרעה. בדקות האלה שלט אי סדר במגרש ורציתי שההגנה שלי לא תיסוג יותר מדי לאחור. הקושי היה גדול כי הקבוצה עייפה, אבל זה לא צריך להוות תירוץ עבורנו. העייפות טיפה גרמה להגנה להישאר מאחור. פעמיים הפסדנו משערים שנכבשו מרחוק והרגשנו שאנחנו קצת רכים, אבל לא סטינו מהדרך ועלינו עם 4-3-3 ובכל זאת אנו רוצים לשמור על הדרך ההתקפית שלנו. הפועל פ"ת קבוצה מאוד קשה ובכלל אני חושב שהקבוצות בליגה שידרגו את עצמן".

לגבי כמות העבירות שנעשו במשחק (57 במספר), אמר לחמן: "כמות גדולה של עבירות זו מחמאה גדולה לסכנין. כל יו"ר רוצה שתהיה לו קבוצה נלהבת. אנחנו גאים על החריצות שלנו ואם כתוצאה מהחריצות שלנו באים בטענות, אז זה בסדר. זה גם הקרבה של גוף. 30 עבירות זה 30 הוצאות למתפרצות"

פרדי דוד, מאמן הפועל פ"ת: "יש לי מלא טענות. ישנם גורמים סידרתיים שמפריעים לנו במשחק ואנחנו לא נישבר. כל הכבוד למנור, כי לא הרבה היו עולים לשחק עם הפציעה שהוא עבר. החילופים היו בסדר, שלומי נכנס וחצי דקה אח"כ היה שער שלא באשמתו. אלנתן סלמי הוא שחקן שתרם ועוד יתרום הרבה למועדון. נמשיך לשחק עם כל העוצמה ונצליח בדרך שלנו".

הפועל פ"ת: רפי כהן; סבן, יחיאל, דוריצ'יץ', קייסי; באריצ'יץ', שן, שבחון (טובי, 78), יוקאן, חסן (סלמי, 58); איליה יברויאן (ארבייטמן, 62).

בני סכנין: אנרג'י; תומר אליהו, חמוד (רודריגז, 78), קסום, סואן, אטצ'י; מסודי, אלומיידה (חוג'יראת, 90), דנן, אבו סלח (אדרי, 46); רבאח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully