וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מרכז ההגנה גמר אותנו, היה כאן פספוס גדול"

21.10.2014 / 8:20

צוצאליץ' ספג את מרבית האש אחרי ההפסד ועזב את חדר ההלבשה בזעם. באיגוד השופטים הגנו על גרינפלד: "העבירה של בן חיים לא הצדיקה הרחקה". ההערכות בתקשורת שדגני יפתח הובילו לקנס הקולקטיבי על ההדלפות

one

במהלך השבוע האחרון במכבי חיפה עסקו בעיקר בהדלפות מחדר ההלבשה. אחרי ההפסד אתמול (שני) למכבי תל אביב (3:1), עושה רושם שלאלכסנדר סטנוייביץ' תהיה עוד הרבה עבודה גם בפן המקצועי. הביקורת העיקרית בסיום המשחק הופנתה לעבר השופט אוראל גרינפלד, אבל באיגוד השופטים יצאו אתמול להגנתו וטענו כי "לפי החוקה, הצהוב שלו היה מוצדק משום שמדובר בעבירה בלתי ספורטיבית שאינה מצדיקה הרחקה".

בחיפה אמרו אתמול כי "גרינפלד היה צריך לגלות יותר איפוק ויותר אחריות. את האיפוק הוא שמר בבית, אבל מה עם אחריות במקרה של טל בן חיים? ההחלטה שלו גמרה את המשחק". גם רובן ראיוס לא נשאר מאופק ובסיום אמר לחבריו: "הוא היה צריך להוציא לו כרטיס אדום. במצב כזה כל המשחק היה משתנה".

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"היה צריך להוציא אדום לבן חיים". רובן ראיוס/ברני ארדוב

הביקורת המקצועית של השחקנים בסיום כוונה בעיקר לעבר הבלמים. "מרכז ההגנה פשוט גמר אותנו. לא יכול להיות ששחקן יפסיד במאצ' אפ כל כך הרבה פעמים", אמר אחד השחקנים, כשהביקורת כוונה לאדין צוצאליץ' שטעה מספר פעמים עוד לפני השער השלישי, ואילו אוראל דגני היה זה ששמר על זהבי בשער השני של האלופה. הבלם הבוסני עזב את חדר ההלבשה בזעם בסיום, ומיהר לעבר האוטובוס. דקל קינן צפוי לחזור להרכב במחזור הבא מול הפועל רעננה, אך עדיין לא ברור על חשבון מי. גם מתן אוחיון צפוי לפתוח, כנראה כמגן ימני. בסיטואציה מסוימת עשוי גם אלעד גבאי לחזור לסגל.

חלק משחקני הקבוצה טענו אתמול כי חסרונו של אידריסו השפיע מאוד על הקבוצה: "משתי ההזדמנויות של עמאשה ותורג'מן הוא היה עושה לפחות גול. הוא נוגח מצוין ברחבה והיה מסתדר עם הבלמים שלהם. היכולת של מכבי תל אביב רק מוסיפה עוד יותר לתחושה שהיה כאן פספוס גדול. בכל מקרה, הקבוצה הזאת טובה יותר מהעונה שעברה". בחיפה היו מרוצים ממיצ'ל שרשם כמות גבוהה של חילוצי כדור במחצית הראשונה. גם חן עזרא וטאלב טואטחה הרשימו וזכו למילה טובה מאנשי המועדון.

עוד באותו נושא

צפו במכבי חיפה מפסידה 3:1 למכבי תל אביב בבלומפילד

לכתבה המלאה
אוראל גרינפלד שולף כרטיס אדום לשחקן מכבי חיפה, אדין צוצאליץ'. ברני ארדוב
"לא יכול להיות ששחקן יפסיד במאצ' אפ כל כך הרבה פעמים". אדין צוצאליץ'/ברני ארדוב

סטנוייביץ' עצמו נכנס בסיום לחדר ההבלשה ושוחח עם השחקנים. "נתתם הכל, אבל היה לנו חוסר מזל. החמצנו בהתחלה, ואז קיבלנו אדום וזה שינה את המשחק. אני לא מאשים אתכם. נתקן מה שצריך לתקן", אמר המאמן. הנשיא יעקב שחר לא היה במשחק, אבל אנשיו הגיעו לבלומפילד ואף נכנסו לחדר ההלבשה בסיום בכדי לעודד את השחקנים.

המאמן זועם על נושא ההדלפות ומתכוון לטפל בתופעה. אתמול הוא הסביר לסובביו כי זעם על העובדה שבכלי התקשורת עלתה האפשרות שדגני יפתח בהרכב עוד לפני האימון המסכם. דגני עצמו כבר ידע שיפתח עוד לפני המשחק, למרות שבשני המשחקים הקודמים לא היה בסגל. מלבד משומר, צוצאליץ' ואידריסו שמורחקים ולא ישחקו מול רעננה, גם יוסי בניון עדיין בספק. בקבוצה מאמינים שיהיה ניתן להכשיר אותו, אך לא בטוח שירצו לסכן אותו לקראת המשחק בבאר שבע במחזור שלאחר מכן.

סטויקוביץ' 4, מיצ'ל 5, בוקולי 6: הציונים של משחק העונה הראשון

ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully