וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הופתעה מאי זימונו של בן בסט לנבחרת

30.9.2014 / 16:05

האלופה סברה שהחלוץ יוזמן למרות הפיחות במעמדו ואף שחררה אותו מאימון הבוקר כדי שינוח לפני מחנה האימון, אבל אלי גוטמן בחר להשאירו בחוץ

one

פרסום סגל נבחרת ישראל הפתיע את אנשי מכבי תל אביב, שציפו כי חלוץ הקבוצה עדן בן בסט יהיה אחד מהשחקנים שיוזמנו על ידי המאמן הלאומי אלי גוטמן למחנה האימון, לקראת משחק הפתיחה של מוקדמות יורו 2016 נגד קפריסין. מכבי תל אביב שחררה מוקדם יותר הבוקר (שלישי) את בן בסט מאימון הקבוצה משום שבמועדון העריכו שבכל זאת יקבל זימון לסגל הנבחרת. מלבד בן בסט קיבלו פטור מהאימון של פאקו אייסטרן גם ערן זהבי, איתן טיבי, טל בן חיים, עמרי בן הרוש ושרן ייני, שאכן זומנו על ידי המאמן הלאומי. הסיבה לשחרור מהאימון היא לתת מנוחה לשחקני הנבחרת של האלופה לקראת השבועיים האינטנסיביים שמחכים להם יחד עם נבחרת ישראל. חלוץ מכבי תל אביב לא שיחק בשני המחזורים הראשונים של העונה ובמעמדו חל פיחות. אתמול פתח בן בסט בהרכב בווסרמיל, אבל לא היה מספיק בולט. בשורות האלופה סברו שגוטמן ישמור לו אמונים לאחר ששיחק היטב בקמפיין הקודם, אולם המאמן חשב אחרת.

במכבי תל אביב יעקבו גם אחר האימונים של זהבי בנבחרת אחרי שהוא סיים את משחק ההפסד אמש (שני) להפועל באר שבע (3:2) עם פגיעה בקרסול. זהבי טופל כבר בחדר ההלבשה והוא ימשיך להיות במעקב. באימון היום המשיכו השחקנים להתעסק בפער האיכותי בינם לבין באר שבע אל מול התוצאה הסופית. אחד השחקנים אמר: "הצוות הראה לנו שבעטנו במשחק 27 פעמים לשער באר שבע מול שבע פעמים שלהם. זה מסביר את התסכול של כולם כאן".

שחקן נבחרת ישראל, עדן בן בסט. ברני ארדוב
במכבי תל אביב חשבו לתת לו מנוחה לקראת אימוני הנבחרת. בן בסט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully