וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב במו"מ עם רוכשים, הבעיות מגבילות

האדומים מנהלים משא ומתן עם ראסל גלבוט וסאני קהאן על רכישת הקבוצה. חובות העבר ומבנה הבעלות מקטינים הסיכויים

one

בווידאו: הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל חיפה

האם נמצא רוכש פוטנציאלי להפועל תל אביב? מקורות במועדון טוענים כי איש העסקים, מני ויצמן, המקורב לקבוצה, מנהל משא ומתן עם איל הנדל"ן האמריקאי ראסל גלבוט ושותפו האמריקאי והישראלי לשעבר, סאני קאהן.

בין הצדדים כבר התקיימה פגישה בלונדון ואמורה להיות פגישה נוספת במהלך חג הסוכות בארץ. את החיבור בין שני הצדדים עשה עו"ד אלי כהן, שאף ערך בעצמו פגישות עם הנהלת הפועל כדי להבין את גובה ההשקעה הכספית שנדרשת על מנת לרכוש את המועדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איש עסקים מתחום הנדל"ן ושותפו של מר סאני קהאן". גלבוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרגע לא ברור אם אכן העסקה תצא לפועל וישנם גם אנשים שהעריכו כי הסיכויים לכך נמוכים מאוד. גלובט וקאהן ואנשיו בדקו את חובות הקבוצה ואת האפשרות לרכוש את כל מניות המועדון, אך בשלב זה נראה כי אם אכן יחליט להשקיע במועדון האדום - יהיה זה רק העברת זכויות הניהול לידיו בשלב ראשון.

בכל מקרה, בין ויצמן לקאהן אמורה להיערך פגישה נוספת בארץ בחג הסוכות, אז ככל הנראה תינתן תשובה ברורה האם ירכוש את הקבוצה או ייוותר. חשוב לציין, כי אחת הבעיות הגדולות היא שמניות הפועל מופזרות בין מספר אנשי עסקים ואוהדי הקבוצה וכן חובות הקבוצה המעורכים במיליוני שקלים לאנשי עסקים, ספקי שירות ולאלי טביב שעדיין ממתין לכספיו ממכירת המועדון.

עו"ד אלי כהן אמר היום לוואלה! ספורט: "מדובר באנשים רציניים מאוד עם גב כלכלי איתן שעשו עסקאות גדולות בכל העולם. יש רצון מצדם כחובבי ספורט וכתורמים לקהילה לרכוש את הפועל. עם זאת, ישנם לא מעט בעיות בנושא הרכישה. הדברים נבדקו על ידי ועל ידם בשבועות האחרונים והחלטה תתקבל בקרוב".

הודעה רשמית יצאה גם מהמועדון עצמו: "בתקופה האחרונה מנהלים נציגי הפועל תל אביב משא ומתן עם מר ראסל גלבוט לגבי רכישת המועדון על ידו. מר גלבוט הוא איש עסקים מתחום הנדל"ן ושותפו של מר סאני קהאן. בשלב זה השיחות עם מר גלבוט נמשכות ובמידה ויהיה מה להודיע, המועדון יודיע על כך באופן מסודר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully