וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים על הפסד מכבי ת"א: "הבלוף תמיד מתגלה מתישהו"

30.9.2014 / 7:30

מכבי תל אביב מאוכזבת אחרי ההפסד בבאר שבע, טל בן חיים יודע שהאלופה הייתה טובה בהרבה: "אולי היינו נינוחים מדי לנוכח השליטה שלנו במגרש". קרלוס נראה עצבני על החילוף, ייני הסביר את ההחלטה: "לא אוהבים תיקו, המאמן רצה שננצח"

one

קרלוס גרסיה הוא אחד האנשים הכי כנים במכבי תל אביב. הוא גם מאלה שמדברים. אמש (שני) בווסרמיל, אחרי ההפסד 3:2 להפועל באר שבע, בדרך ממנהרת חדרי ההלבשה לאוטובוס, גרסיה לא נעצר ליד העיתונאים. היו כאלה שניסו לחלץ ממנו משפט, אבל בגלל שהוא לא יודע לשקר, הוא מיהר לזרוק את התיק בתא התחתון ולעלות לספסל האחורי של האוטובוס. גרסיה היה עצבני, בעיקר על החילוף שלו. הוא אוהב לסיים משחקים על כר הדשא וייתכן שאם היה נשאר, מכבי הייתה מוציאה לפחות את הנקודה אחרי שחזרה פעמיים מפיגור.

אליניב ברדה הוכיח שהוא סופרסטאר שמסוגל לפרק את ההגנה של מכבי תל אביב

שלושער ענק לברדה מול מכבי ת"א קבע 2:3 דרמטי

פאקו אייסטרן: ”אולי היינו ראויים לניצחון, איבדנו ריכוז”

ערן זהבי: ”כל כדור נכנס להם. משחק טוב לקהל, לא בשבילנו”

בן בסט: "נבוא לבלומפילד כדי לנצח את מכבי חיפה"

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. רוני לבנה
"כל הפסד הוא הזדמנות חדשה לייצר רצף ניצחונות". פאקו/רוני לבנה

כמה דקות קודם, כשהשחקנים יצאו לשחרור שאחרי המשחק, עמדה כל רביעיית ההגנה יחד בדבוקה אחת בניסיון להבין איך זה קרה להם. עד אתמול הם לא ספגו ולו שער אחד בגביע הטוטו ובליגה, והפעם, במשחק בו שלטה הקבוצה כמעט לאורך כל 90 הדקות, הם ירדו עם שלושער מעצבן לחובתם. "אני מעדיף להפסיד במשחק אחד 3:0 ולא בשלושה משחקים 1:0", דקלם בסיום פאקו אייסטרן משפט שנאמר לא פעם גם בעברית, מה שלימד שוב שבשפת הכדורגל הכול נשמע אותו הדבר.

שרן ייני, אחד מהרביעייה האחורית, ניסה להתמודד בסיום עם השאלות הקשות. "אנחנו מבואסים היום כמו בכל משחק בו אנחנו לא מנצחים", אמר. "המשחקים האלה מול הפועל באר שבע הופכים להיות מאוד מעניינים לקהל. יש הרבה גולים, יש שינויים תוך כדי משחק ועם כל הבאסה האישית שלנו, אנחנו לפחות מבסוטים מזה שהיינו שותפים למשחק כדורגל גדול". ייני התבקש להתייחס לחילוף של קרלוס גרסיה והדף את הקביעה שהקבוצה הייתה מאוד מבולבלת בגלל החילוף. "אני לא חושב שהתבלבלנו אחרי החילוף. כל אחד ידע מה העמדה שלו. החילוף היה אמור להתבצע כשפיגרנו 2:1 כדי לנסות ולהפוך את התוצאה. בסוף קרלוס יצא בתוצאת 2:2 והחילוף היה לגיטימי כי מכבי תל אביב לא אוהבת לסיים משחקים בתיקו והמאמן רצה שננצח. רצינו ללכת על כל הקופה והפסדנו בסופו של דבר. זה קורה".

ייני נשאל לפשר השערים הקלים שהקבוצה ספגה. "גם בעונה שעברה ספגנו שערים קלים מול באר שבע", הזכיר. "זה יהיה מוזר להגיד את זה במשחק בו ספגנו שלושה שערים, אבל לא שיחקנו רע היום. היכולת שלנו הייתה טובה. שלטנו במשחק ועשינו את הדברים לפי תוכנית המשחק. היו כמה רגעים של חוסר ריכוז והם ניצלו אותם". לשאלה אם זה לא היה יומרני מדי מצד פאקו להוציא דווקא את גרסיה, ענה הקפטן: "אני מעריך את ההחלטה של פאקו להאמין בנו ולנסות לנצח את המשחק. אני רוצה לנצח בכל משחק ובשלב הזה של העונה, אני לא רואה הבדל בין תיקו להפסד".

לקראת המשחק במחזור הבא מול מכבי חיפה, מעריך ייני שההפסד עשוי לעשות טוב. ייני גם גילה מה אמר להם פאקו בסיום המשחק: "המאמן אמר לנו משהו יפה. הוא אמר שהפסד זו התחלה של רצף ניצחונות חדש ואת זה נצטרך ליישם. אנחנו בטוחים בעצמנו. הראש יהיה אמנם בנבחרת בתקופה הקרובה, אבל אחרי זה נתמודד עם המשחק מול מכבי חיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכבי תל אביב מתעמתים עם שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ייני: "עם כל הבאסה האישית שלנו, אנחנו לפחות מבסוטים מזה שהיינו שותפים למשחק כדורגל גדול"/ברני ארדוב
עדן בן בסט דור מיכה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בן חיים: "יכולנו לנצח את באר שבע ולהוציא להם את האוויר, אבל העונה עוד ארוכה"/ברני ארדוב

טל בן חיים ירד מכר הדשא עם פרצוף זעוף. בהמשך לא התבייש להגיד שלאורך כל המשחק, הוא היה מאוד עצבני. הקשר לא הסכים יותר מדי לפרט, אבל להחלטות של השופט זיו אדלר היה קשר ישיר למפלס העצבים של השחקן שכבר השווה את התוצאה, אבל ראה כעבור דקה את הקבוצה מפסידה. ובכל זאת, הסתכל בן חיים על חצי הכוס המלאה וכרגיל לשונו התגלגלה בקלות: "מתסכל אותי מאוד להפסיד משחק בו שלטנו במאה אחוז", אמר. "המשחק הלך לנו טוב ואפילו שהיינו בפיגור במחצית הראשונה, הרגשנו שאנחנו הולכים לכבוש. יכול להיות שאפילו היינו נינוחים מדי לנוכח השליטה שלנו במגרש. קיבלנו היום גולים שאנחנו לא רגילים לקבל וזה פגע בנו מאוד. יכולנו לנצח את באר שבע ולהוציא להם את האוויר, אבל העונה עוד ארוכה".

בן חיים המשיך והעלה הילוך: "בעונה שעברה הפסדנו להם במשחק הראשון, אבל אחרי זה היו עוד שלושה משחקים ובכולם ניצחנו. אבא שלי לימד אותי שהבלוף תמיד מתגלה מתישהו. אני לא רוצה חלילה לומר שהפועל באר שבע היא בלוף כי היא ניצחה היום וכל הכבוד לה, אבל אני בטוח שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ולאורך זמן אנחנו נראה את זה".

ההחלטה של פאקו להוציא את גרסיה ולהכניס את ברק בדש במקומו כדי להכריע את המשחק, לא הוכיחה את עצמה בסופו של דבר. גם לכך התייחס בן חיים: "אני לא אחלוק על המאמן שלנו בשום צורה. אם הוא מאמן היום את מכבי תל אביב, סימן שהוא יודע מה שהוא עושה. אם הוא עשה את החילוף הזה, סימן שהוא חשב שזה מה שיביא לנו את הניצחון. ברוב המשחקים זה היה נגמר לטובתנו והערב זה נגמר לרעתנו".

בן חיים התבקש גם להתייחס לתוספת המוטיבציה שתקבל הקבוצה בעקבות ההפסד שהרגיז מאוד את השחקנים. "החשק לעשות אליפות שלישית הוא אדיר. זה חשק במאה אחוז. אבל אני בטוח שההפסד הזה יעיר אותנו עוד טיפה ואנחנו נחזור למסלול מהר מאוד".

זהבי סיים את המשחק עם פגיעה ברגלו וקיבל טיפול בחדר ההלבשה. זה לא אמור להפריע לו בנבחרת. נוסא איגייבור שלא שותף במשחק ניסה לשדר עסקים כרגיל בשיחה על הדשא עם חבריו הניגרים מהפועל באר שבע, אבל שחקנים מעריכים שזו רק שאלה של זמן עד שהקשר יתקומם על כך שהוא לא מקבל דקות בקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב, עומרי בן הרוש, מול מאור בוזגלו, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ההגנה שעד עכשיו לא ספגה, נכנעה שלוש פעמים. בן הרוש/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב, דור מיכה, עדן בן בסט. ברני ארדוב
גם השופט הכעיס את בן חיים. אדלר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully