וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "הסברתי לבן בסט שזו ההחלטה שלי. הזמן שלו יגיע"

21.9.2014 / 22:21

מאמן מכבי תל אביב שוחח לאחר המשחק עם החלוץ המאוכזב ששוב לא שותף. בן חיים: "צריך לשמור בשיניים על המקום שלי"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

זה לא היה קל, זה לא היה יפה, אבל מכבי תל אביב צלחה הערב (ראשון) גם את משוכת הפועל רעננה, כשניצחה אותה 0:2 בבלומפילד משער יפהפה של טל בן חיים בדקה ה-76 ועוד אחד של ערן זהבי בתוספת הזמן. הצהובים הצליחו לשבור את הקרח רק אחרי שהאורחים נותרו ב-10 שחקנים, בעקבות הרחקתו של עמנואל אמבולה בדקה ה-72. כך, האלופה עלתה למקום הראשון ותגיע עם מאזן מושלם ונקי מספיגות למפגש מול סגניתה הפועל באר שבע ביום שני הבא.

בן חיים וזהבי העניקו למכבי תל אביב ניצחון 0:2 על רעננה

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
אסור להוריד את הרגל מהגז. טל בן חיים/ברני ארדוב

פאקו אייסטרן, ששמר על מאזן מושלם כמאמן מכבי תל אביב, טען: "ציפיתי למשחק קשה, ידעתי שזו קבוצה מאוד מאורגנת שיודעת מה היא רוצה מעצמה. לא שיחקנו מספיק טוב, לא יצרנו מצבים ולא ניצלנו את השליטה שלנו בכדור. השחקנים לא ניצלו את המרווחים כדי לייצר. בשבוע הבא אנחנו בבאר שבע, אבל אי אפשר לדעת איזה משחק יהיה קשה יותר. זה תלוי באיך שהדברים מתפתחים במגרש".

על עדן בן בסט, אליו ניגש בתום המשחק אל הספסל כדי להרגיע אותו לאחר ששוב לא שותף, אמר המאמן: "ברור שזה מאכזב עבור שחקן ברמתו לא לשחק. רציתי להגיד לו שזו ההחלטה של המאמן, הזמן שלו עוד יגיע. הוא צריך לשכנע אותי שמגיע לו לשחק. העדפתי שחקנים אחרים, זו ההחלטה שלי, זה לא שהוא לא טוב מספיק".

טל בן חיים, כובש השער הראשון: "בכל פעולה שמצליחה בכדורגל, כמו כשהכדור עובר בין הרגליים, תמיד צריך מזל. היה לנו גם מזל היום ועשינו את העבודה מול קבוצה שתעשה חיים קשים לכל הליגה. אני שמח שבסופו של דבר הכדור נכנס ואפשר לסמן וי על המשחק הזה. יש לנו כל כך הרבה שחקנים טובים בקבוצה, שאם תוריד לרגע את הרגל מהגז תמצא את עצמך על הספסל או אפילו מחוץ לסגל. אני צריך לשמור על המקום שלי בשיניים, ואם צריך גם לעשות גליצ'ים בדקה 85".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ידע שמצפה לו משחק קשה. פאקו אייסטרן/ברני ארדוב

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס: "אני מאוכזב מהתוצאה וגאה מאוד בעמידה של השחקנים. היינו מאוד ממושמעים מול קבוצה חזקה. הרחקה זה דבר שקורה בכדורגל, הכול שטויות. שיחקנו טוב, אבל בסופו של דבר מכבי תל אביב ניצחו. זה מה יש, כל הכבוד להם ושיהיה להם בהצלחה. היכולת שלנו לא הפתיעה אותי. אני לא צריך את המחמאות, רציתי לצאת עם משהו. נמשיך הלאה ונביא את הנקודות במקומות אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully