וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד מישאלוב-רואש על סף פיצוץ

העסקה בין הפועל חיפה להפועל עכו עומדת להתפוצץ, האשמות הדדיות בין שני המועדונים. אבו ניל ויתר על כסף ויעבור לעכו

one
אושרי רואש הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך לשבת ביציע? רואש/אדריאן הרבשטיין

הטרייד שנרקם בין הפועל חיפה להפועל עכו, במסגרתו אושרי רואש יעשה את הדרך מהאדומים לשכנה הצפונית ומושיקו מישאלוביעשה את הדרך ההפוכה, על סף פיצוץ, כשחילופי האשמות הדדיים בין שני המועדונים מונעים ממנו לצאת לפועל. בעכו טוענים כי חיפה היא זאת המעכבת את מעבר השחקנים. הסיבה, על פי הטענה, היא בקשת האדומים ממישאלובלקצץ בחוזהו, כשהוא בתמורה דרש חוזה לשנתיים בשל אותו קיצוץ. דרישה זו סורבה על ידי יואב כץ, הבעלים של המועדון. "צריך לשאול את הפועל חיפה למה הטרייד לא יוצא לפועל", אמר היום (ראשון) מנכ"ל הקבוצה רוני פרטוש.

מנגד, האדומים טוענים שעכו היא זאת שחזרה בה מהסיכום. כשהטרייד עלה על הפרק, סיכמו שתי הקבוצות כי חיפה תשלם את החוזה של מישאלובכפי שהוא, ואילו האחרונה תשלם את החוזה של רואש באותם תנאים שבהם חתם. בחיפה טוענים כי עכו היא זו שדרשה מרואש לקצץ בחוזהו ואף מנסה לשפר את תנאי מישאלוף. "עכו היא האשמה היחידה אם הטרייד לא יצא לפועל", טוען כץ. "הגענו לסיכום מפורש". בשני המועדונים לא שוללים כי בסופו של דבר הטרייד יצא לפועל, אך זה יקרה רק אם מישאלוביוותר על הדרישה לחתום לשנתיים.

עוד במסגרת חילופי השחקנים, החלוץ אמיר אבו ניל חתם היום על מסמך שבו הוא מוותר על חובות של חיפה אליו המסתכמים באלפיים שקלים, ובזאת קיבל את השחרור מהקבוצה האדומה. בעכו יעבירו את השחקן בבקרה התקציבית עד מחר, וכבר בשבת יעמוד השחקן לרשותו של אלון חרזי בסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully