וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: משה אוחיון חתם לשנתיים: "בא לעבוד קשה"

הקשר בן ה-31 חוזר לליגת העל אחרי שלוש שנים: ”יש פה סגל מצוין ומגובש שיכול לעמוד באתגרים”. גם אטוק יצטרף לסגל?

one

עכשיו זה סופי. משה אוחיון חתם הערב (ראשון) לשנתיים בהפועל תל אביב והפך לשחקן הרכש ה-13 שמגיע למועדון בעידן המנהל המקצועי איל ברקוביץ'. הקשר בן ה-31 יחזק את מרכז השדה של האדומים והוא חוזר לליגת העל לאחר גלות בת שלוש שנים בהן שיחק בפולין, שוויץ וקפריסין. אוחיון חתם על חוזה נמוך המבטיח לו שכר של עשרת אלפים שקל ברוטו לחודש ומענק של 2,000 שקל לנקודה, אבל האדומים הבטיחו לו שאם יגיע רוכש למועדון, חוזהו ייפתח וישודרג.

"אני שמח לחזור לליגת העל ולהצטרף למועדון כמו הפועל תל אביב", אמר היום, "אני בא לעבוד קשה ביחד עם כולם ולתת את כל מה שיש לי בשביל הקבוצה, יש פה סגל שחקנים מצוין ומגובש שיכול לעמוד בכל האתגרים שיש בעונה הארוכה שלפנינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתגר חדש. אוחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאוחיון עצמו נותר להגיע להסדר מול רשויות המסים, שכן הוא לא שיחק בישראל בשנים האחרונות. שחקנים בקבוצה העידו כי הבאתו של אוחיון הכניסה ללחץ את שי אבוטבול ולמרות ההצהרות של ראשי הקבוצה בתקשורת, לפיהן מעמדו של אבוטבול לא ייפגע, השחקן עצמו רחוק מלהרגיש בנוח עם ההחתמה של קשר שאמור לתת לו תחרות על המקום בהרכב.

הפועל תל אביב תהיה הקבוצה השלישית של אוחיון בישראל אחרי מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים. לקשר 227 הופעות בליגת העל בהן כבש 36 שערים. את עונת 2010/11 סיים עם 17 שערי ליגה במדי אשדוד ואז עזב ללגיה ורשה. אחרי חצי עונה לא טובה שוחרר אוחיון והמשיך לעוד חצי שנה בלוצרן השוויצרית. בשנתיים האחרונות שיחק הקשר באנורתוזיס, רשם 48 הופעות וכבש שלושה שערים.

בהפועל טוענים שכרגע אין להם כסף להחתים שחקנים נוספים לפני סגירת חלון ההעברות, אולם בצוות המקצועי מנסים ללחוץ על ההנהלה לחזק את הקבוצה בעוד שחקן משמעותי אחד לפחות. האדומים לא התרשמו מהחלוץ הקמרוני, גאל אטוק, שנבחן אצלם, אולם לחץ הזמן והעובדה שאטוק לא נמצא כרגע בכושר משחק, עשויים להשפיע על המצב וייתכן שהקמרוני יוחתם על חוזה עד ינואר.

עמותת "האדומים" תיאמה עם הנהלת הפועל תל אביבפנייה להפועל חיפה במטרה לקבוע מחיר אחיד של 50 שקלים עבור אוהדי האורחת במשחקים ביניהן. עוד האדומים הגיעו לסיכום דומה עם בני סכנין ומ.ס אשדוד.

אחרי התבוסה: ביקורת קשה על איל ברקוביץ'

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
משה אוחיון, הפועל תל אביב. עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב, צילום מסך
תושב חוזר. אוחיון/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully