וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות הישראלי נסגר

באר שבע שחררה את דג'אני ולא תביא את והבה ו-ורטה, איציק כהן נשאר בבית"ר, שרם בהפועל ת"א, אסולין האריך חוזה, אבו זייד סיכם בהפועל פתח תקוה, לוגסי הצטרף למכבי פתח תקוה

19:25: איציק יצחקי מדווח כי נסגרה העברתו של משה לוגסי למכבי פתח תקוה, והוא הושאל לקבוצה של רן בן שמעון.

19:06: קובי דג'אני שוחרר מהפועל באר שבע. דגא'ני אמר בתגובה: "רגע לפני סגירת חלון ההעברות, הגענו לסיכום. אני שחקן חופשי ובעוד כמה ימים אהיה בקבוצה אחרת". כך מעדכן איציק יצחקי.

19:03: רענן ברנובסקי מוסר כי דור ג'אן הושאל לשתי עונות ממכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה. "אני שמח ונרגש מאוד להגיע למועדון כמו קרית שמונה", אמר החלוץ בן ה-20. לקבוצה מהצפון תהיה אפשרות לרכוש אותו אחרי שתי העונות הללו.

18:43: אפרים טאקה, בעונה שעברה בעירוני רמת השרון, חתם במכבי הרצליה באמצעות סוכנו דדה חדד. כך דיווח איציק יצחקי.

18:43: אלי טביב ויתר על דמי ההשאלה בסך 20 אלף שקלים, מתן בראשי עבר להכח עמידר רמת גן.

18:35: חסן אבו זייד סיכם עקרונית בהפועל פתח תקוה. ראשיה בדרך לבקרת התקציבים בניסיון לסגור סופית את ההעברה.

18:20: התקדמות בעסקת משה לוגסי. מכבי תל אביב הביעה את הסכמתה לשחררו למכבי פתח תקוה, שתנסה להעבירו בבקרת התקציבים עד 19:00.

17:35: על פי בקרת התקציבים, עסקת הטרייד בין משה מישאלוב לאושרי רואש לא תצא לפועל. זאת בשל בעיות כלכליות. כזכור, הפועל עכו והפועל חיפה היו במו"מ לקיום הטרייד המדובר בשבועות האחרונים.

* 16:17: עדכון חם! חסן אבו זייד שוחרר ממכבי פתח תקוה, בני יהודה, הפועל פתח תקוה ובני לוד מעוניינות בו. איציק יצחקי עם כל הפרטים.

* 15:57: שלוש שעות לסגירת החלון וגם עסקת עופר ורטה מתרחקת. מ.ס אשדוד הסכימה לקבל בתמורה את קובי דג'אני ובתנאי שהפועל באר שבע תשלם את מלוא שכרו, אבל בבירת הנגב סירבו. גם בן והבה מתרחק בשל הזמן המועט שנותר. "העסקה מסובכת", אמרו בבאר שבע לאיציק יצחקי.

* 15:55: איציק יצחקי עם עדכון על קובי דג'אני. השחקן סירב לעבור לבני לוד, שפנתה רשמית להפועל באר שבע וביקשה לשאול אותו עד תום העונה.

* 15:52: בני יהודה ביצעה ניסיון אחרון להחתים את איציק כהן והגישה לו הצעה כספית. בית"ר ירושלים מסרבת לשחררו.

קובי דג'אני שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יישב ביציע עד ינואר? דג'אני/ברני ארדוב

* 15:41: רשמי. כפי שפרסמנו הבוקר, הבלם יגיל ביטון הושאל ממכבי תל אביב להפועל ירושלים.

* 15:35: הפועל פתח תקוה עדיין פעילה. במועדון הוציאו ויזה לבלם וויאדין סאביץ', שהוא שחקן חופשי ויכול לעבור מאוחר יותר. איתי אלקסלסי קרוב לחתימה בהפועל ראשון לציון.

* 15:34: רשמי. הבלם בן אלגרבלי הושאל מבאר שבע לרמת השרון וחוזהו עבר בבקרה.

* 15:00: רשמי. מוליכת טבלת הלאומית, עירוני קרית גת, הודיעה בדף הפייסבוק שלה על החתמתו של החלוץ הרוסי מגומד מוזייב (21), שנבחן בקבוצה בשבועיים האחרונים.

* 14:42: אופיר סער עם עדכון לגבי מתן בראשי. הבלם אמנם סיכם בהכח עמידר רמת גן, אבל הדרישה של אלי טביב לדמי השאלה בסך 20 אלף שקל מטרפדת את העסקה בשלב זה. מי שמצטרף להכח הוא המגן ליאור ברגיג, ששייך לבני יהודה.

* 14:30: ארבע שעות וחצי לסגירת החלון ואין התקדמות בנוגע לשחקנים תחת חוזה שאינם בתוכניות: אביחי ידין, חן עזריאל, קובי דג'אני, שלו מנשה ואושרי רואש. אם הם לא יעברו עד שבע, הם ימשיכו לקבל שכר ולא לשחק לפחות עד ינואר.

* 14:00: רענן ברנובסקי מעדכן שלירון אלימלך, החלוץ הצעיר שלא מצא את מקומו בקרית שמונה, חזר לקבוצה אליה הושאל בעונה שעברה, עירוני טבריה. אלימלך הוא השחקן השלישי שהצטרף היום לטבריה אחרי ויקטור מרעי ועידן מקדש.

* 13:41: ממתינים לעסקה הגדולה הראשונה של היום. כרגע, אין התקדמות במגעים בין עופר ורטה לבאר שבע. גם משה לוגסי עדיין תקוע.

* 12:28: עמית גולדשטיין עם עדכון מהפועל תל אביב. עדן שרם, שהיה מועמד לעבור בהשאלה, יישאר בסגל האדומים. עומר פרץ הושאל להפועל ניר רמת השרון.

* 12:00: מבזק לאומית: חלוץ קבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה, בר טויטו, עבר להפועל עפולה. האחרונה ניסתה לצרף גם את אלי אלבז מאחי נצרת, אך העסקה לא תצא לפועל. החלוץ דור אלגרבלי עבר מבני יהודה להפועל ראשון לציון.

* 11:35: אפקט ליאור אסולין. איציק כהן צפוי להישאר בבית"ר ירושלים ולא לעבור לבני יהודה או בני לוד שהתעניינו בו.

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
תפנית בעלילה. אסולין/מגד גוזני

* 11:22: בעקבות החתמתו של אסולין, לא ברור האם הפועל פתח תקוה תצרף את וויאדין סאביץ'.

* 11:06: ועכשיו זה רשמי. ליאור אסולין נשאר בהפועל פתח תקוה ואף האריך את חוזהו בעונה. "לאחר מאמצים רבים ורצון רב של הפועל פתח תקוה ושל השחקן ליאור אסולין להגיע לעמק השווה הוחלט הבוקר כי השחקן יישאר במועדון עד לסיום העונה ואף יאריך את חוזהו בעונה נוספת. במועדון מברכים על הישארותו של השחקן ומאחלים לו ולקבוצה עונה מוצלחת". לידיעה המלאה.

* 11:00: המגן הימני הצעיר ינון אליהו הושאל מעירוני קרית שמונה למכבי הרצליה.

* 10:28: בני יהודה לא לבד. אופיר סער מוסיף שגם בני לוד הצטרפה למירוץ אחרי חלוץ בית"ר ירושלים איציק כהן.

* 10:27: תפנית: ליאור אסולין ייפגש עם דורון בן דקון ועשוי להישאר בהפועל פתח תקוה. מאמצים לצרף את וויאדין סאביץ'. הידיעה המלאה של יניב טוכמן.

* 10:24: יניב טוכמן עם עדכון ממכבי נתניה. לירוי צעירי מעוניין להצטרף לקבוצה בסכומים ריאליים, כאשר גם משה לוגסי בתמונה. נתניה מעדיפה את רומאריו פירס, אבל אם זה לא יעלה על טיסה בשעות הקרובות, עשוי אחד הישראלים להצטרף.

* 10:09: ויקטור מרעי חתם בעירוני טבריה. החלוץ בן ה-25 יורד ללאומית לאחר שכבש שער אחד בלבד בעונה שעברה במדי מכבי פתח תקוה.

* 9:42: הכח עמידר רמת גן: הקשר הברזילאי נתן דה סוזה ממילואי פלומיננזה סיכם. הבלם מתן בראשי סגר ויצטרף גם הוא. הייתם חלבי חזר להפועל נצרת עילית.

* 9:26: הפתעה. דריו פרננדס ששוחרר מהפועל חיפה עשוי להצטרף דווקא למכבי הרצליה, לפי הדיווח של אופיר סער.

* 9:24: איציק יצחקי מעדכן שמשה לוגסי סיכם את תנאיו במכבי פתח תקוה, אבל עדיין לא קיבל שחרור ממכבי תל אביב. יואכים מונונגה יעבור בבקרה. אלמוג אוחיון הצעיר מעירוני קרית אתא הוצע.

* 9:20: מ.ס אשדוד מדללת את הסגל. הקשר בן בוטבול הושאל להפועל עכו והבלם עידן מקדש הושאל לעירוני טבריה. החלוץ תימור אביטן הושאל למכבי יבנה, במדיה שיחק בעבר. אקס אשדוד גאטאן וארן עשוי להצטרף גם הוא ליבנה.

* 8:49: מה יקרה היום בהפועל באר שבע? עופר ורטה מועמד, קובי דג'אני יעזוב? איציק יצחקי מעדכן.

דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה (שמאל) מול מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
יורד ללאומית. פרננדס/קובי אליהו

* 8:48: איציק יצחקי עם עדכון מרמת השרון. הקבוצה של חיים שאבו צירפה את עומר פרץ שהושאל מהפועל תל אביב ותנסה להחתים את יוסי שבחון ומיכאל זנדברג.

* 8:38: חלוץ בית"ר ירושלים איציק כהן שמועמד לעזוב היום, צפוי לנחות דווקא בבני יהודה. הצהובים בדקו אפשרות לצרף את עוז ראלי, אך הסיכויים לכך נמוכים. הידיעה המלאה של אופיר סער.

* 8:30: זר חדש להפועל ראשון לציון. איציק יצחקי מדווח שהקשר הארגנטינאי פקונדו שמידט (26), ששיחק בסן חורחה מהליגה השלישית, סיכם את תנאיו. איתי אלקסלסי נמצא על סף סיכום ועשוי לחזור לקבוצה בהשאלה מהפועל פתח תקוה.

* 8:08: מכבי נתניה עושה מאמצים להנחית בארץ את הברזילאי רומאריו פירס (25) בו מעוניין המאמן יוסי מזרחי. מדובר בשחקן חופשי שיוכל לחתום גם לאחר סגירת החלון. לדיווח המלא של יניב טוכמן.

* 8:00: מקבץ נמוכות: הבלם בן אלגרבלי צפוי לעבור בהשאלה מהפועל באר שבע להפועל ניר רמת השרון. יוני אוזן חתם בהפועל ירושלים, שרוצה גם את יגיל ביטון. אהוד מערבי הושאל מעירני קרית שמונה לכרמיאל/צפת מליגה א'.

אושרי רואש הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעבור? רואש/אדריאן הרבשטיין

חלון ההעברות בליגת העל והליגה הלאומית ייסגר הערב (שני) בשעה 19:00, כאשר שחרורים בינלאומיים יוכלו להגיע למשרדי ההתאחדות עד חצות. לאחר מכן, החלון יישאר סגור עד ינואר, אך שחקנים חופשיים שאינם תחת חוזה יוכלו לחתום בקבוצות. כתבי וואלה! ספורט כבר פרוסים להביא את כל העדכונים מקבוצות ליגת העל והלאומית דקה אחרי דקה. אל תחמיצו את האקשן של היום האחרון.

בתום היום ייענו לא מעט שאלות: האם מכבי תל אביב תפתיע בהחתמת שחקן או שתצמצם את הסגל ותשאיל מספר צעירים? לאן יעבור ליאור אסולין? הפועל תל אביב תרשום את משה אוחיון ואולי תפתיע עם שחקן נוסף, הפועל פתח תקוה כבר החתימה את סקו קונדה וצ'ימזי מ'בה ותנסה להעבירם בבקרה ולצרף עוד שחקן או שניים, הפועל באר שבע עשויה לצרף בלם במהלך של הרגע האחרון כאשר בן והבה מועמד. דור ג'אן בדרך להצטרף לעירוני קרית שמונה, מכבי פתח תקוה, שכבר החתימה את יואכים מונונגה, רוצה לצרף את משה לוגסי, הפועל עכו והפועל חיפה ינסו להתחזק במהלכים של הרגע האחרון והאם חלק מהמנודים או השמות הגדולים שעוד יושבים בבית ימצאו קבוצה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully