וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול: "עשינו טעויות שאסור שיקרו בהפועל תל אביב"

האדומים הובסו ללא תנאי בקרית שמונה, הקפטן הוסיף: "הטעויות עלו לנו ביוקר". אסי דומב הודה: "הגיע להם לנצח"

one

אם בהפועל תל אביב נרשמה אופטימיות אחרי ה-0:1 על מכבי נתניה במחזור הקודם, הרי שהערב (שבת) האדומים התעוררו למציאות אחרת לגמרי. תבוסה 3:0 לעירוני קרית שמונה הזכירה לאסי דומב ולשחקניו כמה בעיות יש לקבוצה, ושהם עומדים בפני עונה לא קלה.

דומב סיכם: "הגיע להם לנצח, אבל במחצית שנייה הגענו לכמה הזדמנויות והמשחק יכול היה להשתנות. לא הצלחנו להבקיע וזה חלק מהכדורגל. השערים שספגנו נובעים מטעויות. שילמנו עליהן ונצטרך לתקן אותן בהמשך. ברור שלא פיללתי לדבר הזה. יש לנו שחקנים טובים, אבל הטעויות הן לא רק של חוליית ההגנה, אלא של כל הקבוצה".

המאמן הוסיף: "חסר טיפה מחץ, אבל הגענו להזדמנויות ולא הבקענו. חבל, נצטרך לדעת איך אנחנו מבקיעים את ההזדמנויות שהגענו אליהן. קרית שמונה ידעו להבקיע ולנצל את הטעויות שלנו, הם ניצחו בצדק. השנה, בדיאטה שיש במועדון כל שחקן הוא חשוב. אני מניח שמחר משה אוחיון יצטרף".

הקפטן שי אבוטבול אמר: "אני חושב שהתחלנו את המשחק טוב, הנענו את הכדור ושלטנו. עשינו טעויות שעלו לנו ביוקר ואסור שיקרו בקבוצה כמו הפועל תל אביב. אין מה לעשות, נסתכל קדימה. ניקח את הדברים היותר טובים ואת אלו הפחות טובים נתקן. אני אופטימי ומלא אמונה, אם שחקן כדורגל לא אופטימי, שלא יעלה על המגרש".

מאמן הפועל תל אביב, אסי דומב. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה שלו נראתה רע. דומב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully