וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אמרתי למי שקרוב אלי שאנחנו הולכים לנצח"

קרית שמונה הביסה את הפועל ת"א. המאמן: "הייתה לי הרגשה טובה מאוד לקראת המשחק. ככה אנחנו צריכים להיראות"

one

אחרי שבעה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון, עירוני קרית שמונה השיגה הערב (שבת) ניצחון בכורה בעונת 2014-15, ואיזה ניצחון זה היה. מינדאוגאס פאנקה (36), רועי קהת (72) ורוג'רס קולה (82) כבשו ומחזיקת הגביע הביסה את הפועל תל אביב 0:3.

ברק בכר סיפר: "הייתה לי הרגשה מאוד טובה לקראת המשחק, לקרובים שלי אמרתי שאנחנו הולכים לנצח כי כבר באשדוד נראינו יותר טוב מהחודש שלפני. התאמנו חזק השבוע, ידענו שאנחנו חייבים לעשות את זה. היינו מאוד דומיננטיים במשחק, הגענו להמון מצבים, ככה אנחנו צריכים להראות, לא כמו בהכנה".

המאמן התייחס לכך שזה היה הניצחון הראשון של קרית שמונה בכל המסגרות: "זה ניצחון מאוד מתוק. שיחקנו נגד דינמו מוסקבה מצוין, להגיע מהטופ של אירופה לגביע הטוטו - הייתה ירידה מאוד קשה, ונאבקנו בזה. אני מאוד מאמין בשחקנים האלה, הרגשתי אותם טוב. כל שחקן שמצטרף לסגל מוסיף המון, ראיתי את עאהד עזאם השבוע האימונים, הוא היה מצוין, לא חששתי להכניס אותו להרכב, הוא יוסיף לנו המון בהמשך".

רועי קהת שכבש את השער השני, אמר: "בחודש האחרון לא ניצחנו ואנשים התחילו לדבר. אנחנו האמנו בעצמנו, הצוות המקצועי תמיד ידע מה להגיד לנו, אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח ולהיות הכי טובים שאנחנו יכולים. יש לנו קבוצה מאוד מחוברת, כמעט ולא שינו את הסגל מהשנה שעברה. אני מאוד מאמין בקבוצה ומאמין שנעשה עונה לא פחות טובה מהקודמת".

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
"ניצחון מתוק מאוד". בכר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully