וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל עכו: מוחמד גדיר ואיסמעיל ריאן חוזרים

המושאלים ממכבי חיפה ישובו לסגל, במועדון מצפים ל-3,000 צופים מול עכו (ש', 19:00). האדז'יץ' יפתח בהרכב האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* מפגשים בליגה: 11. סכנין מובילה 3:5 ועוד שלושה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשסכנין מארחת: אין תיקו. ארבעה ניצחונות למקומיים, אחד לעכו.

* הניצחון האחרון של עכו היה לפני שנתיים והיה משמעותי: 1:5. מאז יש לסכנין שלושה ניצחונות, כאשר השניים האחרונים, מהעונה שעברה, היו על האפס.

* בפעם האחרונה בה סכנין פתחה עונה עם הפסד 4:2 היא ניצחה במחזור השני 3:4 (את הפועל באר שבע, בעונת 2011/12).

* מצד שני, בפעם האחרונה שסכנין פתחה עונה עם רביעייה ברשת ממכבי חיפה, היא הפסידה 1:0 את משחק הבית במחזור השני (לאשדוד, בעונת 2005/06).

* זה המשחק העשירי בליגת העל של אורן סימניאן ולכאורה ניכר שקבוצות החוץ שמחות אצלו הרבה יותר: הן כבשו 19 פעמים לעומת 13 פעמים שהבקיעו קבוצות הבית. בפועל: שלושה ניצחונות לקבוצות החוץ, שלושה לקבוצות הבית ושלוש תוצאות תיקו.

נתונים: אתר דריבליסט

מוחמד גדיר בני סכנין. יוסי ציפקיס
החזרה שלו חשובה לסכנין. גדיר/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות:

בני סכנין:

לאחר הרביעייה שספגה במחזור הפתיחה ממכבי חיפה, בסכנין רוצים לפתוח את משחקי הבית עם ניצחון ומאמינים שזה בהחלט יכול לקרות. שחקן בסכנין אמר: "אנחנו קבוצה טובה ושווים ניצחון במשחק הזה. אם לא ננצח משחקים כאלה בבית, בסוף נסתבך". לא מעט מהאופטימיות שואבים במועדון מהחזרה של מוחמד גדיר ואיסמעיל ריאן לסגל, לאחר שנעדרו מול מכבי חיפה עקב הסכם המושאלים. גדיר, שנמצא בכושר מצוין, צפוי לפתוח, בעוד ריאן ימתין על הספסל. במועדון מקווים כי לפחות 3,000 איש יגיעו לתמוך ולעודד ויעניקו לקבוצה אווירה ביתית.

הפועל עכו:

במועדון עדיין מבכים את הסגל הקצר שיש לאלון חרזי. עם זאת, בעכו מאמינים כי האיכות של השחקנים תביא אותם למקומות גבוהים השנה ולא למאבקי תחתית. "יש לנו משחק מאוד קשה מחר מול סכנין", אמר אמיר האדזיץ' שיעלה בהרכב במקומו של אליאור סיידר. "שחקנו כבר נגד סכנין העונה בגביע הטוטו ויש להם קבוצה טובה מאוד. נצטרך להגיע סופר מוכנים לדוחא. כרגע אנחנו לא מסתכלים על משחקים נגד סכנין או הפועל חיפה כסוג של יריבות עתידות לתחתית, כי אנחנו לא מאמינים שנקלע למאבקי תחתית העונה. נכון יש לנו סגל קצר, אבל יש לנו קבוצה טובה שנלחמת על הדשא ואני מאמין שאנחנו יכולים לסיים העונה במקום הרבה יותר גבוה ממה שאנשים חושבים".

מלבד השינוי של האדזיץ', המאמן אלון חרזי לא יבצע שינויים נוספים לעומת ההרכב שפתח בשבת מול הפועל חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טאדאס קיאנסקאס שחקן הפועל חיפה לפני אמיר האדז'יץ' שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יחליף את סיידר. אמיר האדז'יץ', משמאל/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן:

בני סכנין: אברהם פאס

עכו תסתגר ככל הנראה בדוחא ותשחק על התקפות מתפרצות עם חמדי סליחי ואמיר האדז'יץ'. לסכנין צפוי משחק טקטי לא פשוט והיכולת של הבלם להנהיג את ההגנה מול צמד חלוצי היריבה עשויה להכריע את ההתמודדות.

הפועל עכו: אדי גוטליב

אם עכו רוצה לחזור עם נקודות מדוחא היא חייבת קודם כל לשמור על שער נקי. בשביל שזה יקרה הבלם עליו נלחמו בעכו הקיץ צריך להיות בשיאו ולהנהיג את הגנת העכואים.

הרכבים משוערים:

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סאלח, איגור יובאנוביץ', מיחה מבליה, חאלד חלאיילה, יאניס פפאדופולוס, חאמד גנאים, פיראס מוגרבי, מוחמד גדיר.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', אורי כהן, אמייה טגה, יוסי דורה, ז'וליאנו ספדאסיו, יובל אבידור, אמיר האדזיץ', חמדי סליחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully