וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל תל אביב: אין שינויים, יש ביקורות

ביקורת אצל האדומים על ההחלטה להמשיך עם אותו הרכב שפתח במחזור הקודם. עזאם יפתח בקרית שמונה (ש', 20:10, ספ' 1)

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה: 20. קרית שמונה מובילה 5:6 בניצחונות ועוד 9 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשהמשחקים נערכים בצפון: 3:3 בניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

* מאז הניצחון בעונת האליפות בדצמבר 2011, קרית שמונה לא גברה בבית על הפועל תל אביב. בחמשת המפגשים מאז, הן סיימו שלוש פעמים בתיקו ופעמיים האדומים חזרו עם ניצחון.

* בארבע העונות האחרונות הפועל תל אביב ספגה במחזור השני את אותה כמות השערים שספגה במחזור הראשון (1, 1, 0, 0).

* בשלוש העונות האחרונות קרית שמונה ספגה בבית פחות משער בממוצע למשחק – 0.6 בשקלול 55 משחקי הבית שקיימה בשנים האלה.

נתונים: דריבליסט

שחקן הפועל תל אביב, ישראל זגורי, במשחק נגד עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
קרית שמונה לא גברה בבית על הפועל תל אביב מאז עונת האליפות/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

למרות היכולת הלא משכנעת של הפועל תל אביב בניצחון מול מכבי נתניה במחזור הראשון (0:1), המאמן אסי דומב כרגע לא מתכנן שינויים בהרכב הקבוצה במשחק מחר מול קרית שמונה. המשמעות היא שהקפטן שי אבוטבול ימשיך לקבל קרדיט במרכז השדה, ואילו יורחן קולין והרמוני איקנדה ימשיכו במרכז ההגנה של האדומים. לטענת גורמים במועדון, סארי פלאח ושלומי אזולאי עדיין לא בכושר משחק, ולכן הצמד ימשיך לפתוח על הספסל.

חלק מהשחקנים העביר ביקורת על ההחלטה של דומב להמשיך עם אותו הרכב. "היה לנו הרבה מזל מול נתניה. אם נציג מחר את אותה היכולת, קרית שמונה תעבור אותנו בקלות", אמר שחקן בקבוצה. "חבל שהביאו שחקני רכש חשובים והם עדיין לא מקבלים דקות משמעותיות".

גם אבוטבול לא יוצא בהצהרות אחרי ניצחון אחד: "אני עדיין חושב שיש מה לחכות. לנו השחקנים יש עוד הרבה מה להשתפר. בדיבורים לא נציג משחקים טובים ותוצאות טובות. צריכים לתקן הרבה דברים שחסרים לנו ובשביל זה יש את הצוות המקצועי, נחכה ונראה מה יהיה. אני תמיד אופטימי מטבעי. יש לנו משחק סופר קשה בקרית שמונה. זה משחק מאוד חשוב עבורנו להמשך הדרך. מקווה שנבוא מוכנים ונעשה את העבודה.אני מאמין שבעבודה קשה, באימונים קשים הכל יכול להיות. הזמן יעשה את שלו. היה חשוב לנו לפתוח ברגל ימין, היה מאוד קשה מול נתניה, יש הרבה דברים שצריך לתקן ולשפר אבל אני מאמין שנעשה את זה בהמשך".

שחקן הפועל תל אביב, שי אבוטבול, מול רועי קהת, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"אני עדיין חושב שיש מה לחכות". שי אבוטבול/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה:

קרית שמונה סיימה הבוקר את הכנותיה, לקראת המשחק הביתי בו תארח מחר הקבוצה את הפועל תל אביב. על פי האימון המסכם שנערך הבוקר, נראה שהמאמן ברק בכר יערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר קשר הרכש עאהד עזאם יערוך הופעת בכורה ויפתח בחלק הקדמי על חשבון רוג'רס קולה. בשאר ההרכב לא צפויים שינויים, כאשר עודד אלקיים, שיר צדק, קאסיו פרננדס וחן דילמוני ישתפו פעולה בהגנה, ושלישיית הקישור תורכב כרגיל ממינדאוגס פאנקה, וובה בראון ורועי קהת. בתדריך הוידאו שערך בכר הוא הקרין לשחקניו קטעים ערוכים ממשחק הנצחון של הפועל תל אביב נגד מכבי נתניה מהמחזור שעבר והתמקד בעיקר בתנועה וביכולת של גילי ורמוט.

המאמן בכר יחסר את טובארנו פינאס המורחק, אך לעומתו ייכלל אופיר מזרחי בסגל, לאחר שהחלים מפציעה. מחירי הכרטיסים יעמדו על 80 שקל למבןגר ו-40 לנוער וילדים, כאשר חיילים עם תעודת חוגר, משני הקהלים יכנסו חינם. בקרית שמונה הביעו בתחילת השבוע עניין בהורדת המחירים ל-50 שקל, אולם לדברי אנשי הקבוצה הצפונית, לא זכו לשיתוף פעולה מהנהלת הפועל תל אביב, שנאותה להוריד את מחירי הכרטיסים בגומלין בבלומפילד, אולם הודיעה על כך רק ביום רביעי ורק לאחר שהגיעו תלונות מאנשי עמותת האדומים ולאחר שכבר נמכרו כ-1000 כרטיסים לאוהדי קרית שמונה. בכל מקרה החליט איזי שירצקי כי 30 שקל מכל כרטיס מבוגר שיימכר לאוהדי הפועל תל אביב, יועבר כתרומה לבית הספםר 'רננים', לילדים עם מוגבלויות בקרית שמונה.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: רועי קהת

ברק בכר נתן לקהת את המפתחות להובלת הקבוצה במרכז המגרש וזו אמורה להיות העונה שבה יעשה הקשר הצעיר קפיצת מדרגה רצינית. עד עכשיו פתיחת העונה של קהת די מגומגמת, ואולי דווקא משחק לא פשוט מול האדומים ייתן לו מוטיבציה להוכיח את יכולתו וכישוריו.

הפועל תל אביב: שי אבוטבול

היכולת הלא משכנעת של הקפטן האדום מול מכבי נתניה והחתמתו הצפויה של משה אוחיון בהפועל תל אביב, תציב מחר בקרית שמונה את אבוטבול תחת אור הזרקורים. משחק טוב של הקפטן עשוי להעניק לו קרדיט מחודש ואולי גם על הדרך ניצחון חשוב נוסף לאדומים.

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, שיר צדק, קאסיו פרננדס, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגס פאנקה, רועי קהת, דוד מנגה, עאהד עזאם, אחמד עאבד.

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, יורחן קולין, הרמוני איקנדה, פרנסיס בנג'מין, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט, שון מלכה, ישראל זגורי, שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully