וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "אי אפשר לספוג שערים כמו שספגנו"

19.9.2014 / 8:14

מאמן מכבי חיפה ביקר את שחקני ההגנה על ההפסד לאחי נצרת, והודיע שיערוך שיחות אישיות. מחמאות לורד ומויאל

הוידאו באדיבות מכבי חיפה TV

"אי אפשר לספוג שערים כמו שספגנו, עשינו טעויות קלות מדי בהגנה ושילמנו על זה מחיר", כך אמר מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' באסיפה שקיים עם שחקני הקבוצה בעקבות ההפסד לאחי נצרת (3:2). "אי אפשר שנקבל גולים בטעות, אין לי טענות על המוטיבציה שלכם", המשיך המאמן. "התחלנו לא טוב בריכוז ואחרי שחזרנו ל-2:2 לחצנו, אבל הם הבקיעו וזה דבר שמשפיע על המשחק. בהמשך השבוע אשב עם כל אחד מכם באופן אישי". המאמן החמיא לקובי מויאל: "המסירה שלו לתורג'מן הייתה פנטסטית", ולעידן ורד: "הוא רץ שבעה קילומטר במחצית".

המתח בחדר ההלבשה של מכבי חיפה לקראת פרסום הסגל עדיין קיים, כששלושה שחקנים בכירים שוב יעשו את דרכם ליציע. אוראל דגני, קובי מויאל, ויאם עמאשה מועמדים לחזור לסגל ובמקרה כזה ייתכן ששחקנים כמו מתן אוחיון, גוסטבו בוקולי או מוחמד כליבאת ימצאו את עצמם בחוץ. ההרכב של סטנוייביץ' לא צפוי להשתנות, וזה אומר שדקל קינן ואדין צוצאליץ' ימשיכו לפתוח במרכז ההגנה, מיצ'ל וג'אבר עטאא במרכז הקישור ושמעון אבוחצירא ומוחמדו אידריסו בהתקפה.

עידן ורד שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
"רץ שבעה קילומטר במחצית". עידן ורד/אדריאן הרבשטיין

לגבי המחלוקת לגבי מחירי הכרטיסים, הוציאה הבוקר בית"ר ירושלים הודעה בה נכתב: "לאור בקשת הנהלת מכבי חיפה וכתוצאה מכך, נוצר הסכם הדדיות בין הנהלות בית?ר ירושלים ומכבי חיפה באשר למחירי הכרטיסים למשחק הקרוב ביום שני ובמשחק המקביל בסיבוב השני אשר יתקיים בחיפה. לדעתנו אין מקום לחרמות ומחאות כששני המועדונים מגיעים להסכמות על מנת שכל צד ידאג לקהל אוהדיו. נכון להיום, קרוב ל-13,000 מאוהדי שתי הקבוצות הבטיחו את מקומם באצטדיון טדי, מתוך זה, קרוב לאלף מאוהדי מכבי חיפה אשר רכשו כרטיסים, למעלה מ-9,000 אוהדי בית?ר אשר רכשו כרטיסים ולמעלה מ-2,000 מנויים נמכרו לאוהדי בית?ר. אנו נשמח לראות ולארח את אוהדי חיפה וכמובן את הקהל הנפלא שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully