וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות רייכרט: בית"ר עשויה לוותר על קשר אחורי

18.9.2014 / 10:57

הקשר נשאר במכבי תל אביב ובבית"ר לא מתלהבים מלוגסי. אסולין או טאקה עשויים להחליף את איציק כהן אם ימצא קבוצה

one

בבית"ר ירושלים קיבלו באכזבה את החלטת מכבי תל אביב שלא לשחרר את בן רייכרט. בבית"ר קיבלו רמזים בשבוע האחרון כי לאחר המשחק אמש (רביעי) מול הפועל פתח תקוה הקשר ישוחרר, אך היכולת הטובה שגילה גרמה למכבי תל אביב לקבל החלטה כי לפחות עד ינואר הקשר יישאר בקרית שלום. במכבי רמזו לבית"ר כי ייתכן שיאפשרו למשה לוגסי לקבל שחרור עד תום העונה, אך בבית"ר לא מתלהבים ואמרו: "נביא רק מישהו שיכול לשדרג אותנו".

בעקבות הסיטואציה, בית"ר לא תספיק לצרף עד יום שני את הקשר הארגנטינאי אסקיאל סיריגליאנו. כמו כן, אין נכונות מצד אלי טביב לצרף את דריו פרננדס. לכן, אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון הקבוצה לא תצרף קשר אחורי. מי שיאיישו את העמדות עד תום העונה הם קלאודמיר, חנן ממן, אופיר קריאף, שלומי אזולאי ומור שקד.

בן רייכרט, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אכזבה בבית"ר. רייכרט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במקרה כזה, לבית"ר נותר מקום פנוי אחד לזר. הקשר-חלוץ הניגרי סאני עמנואל צפוי להגיע להתרשמות בשבוע הבא ואם ירשים יצטרף לקבוצה. עמנואל שחקן חופשי ולכן יכול לסגור את תנאיו גם אחרי ה-22 לחודש, מועד סיום ההעברות. הויזה של סאני הייתה תקועה קרוב לשלושה שבועות בשל בעיות בירוקרטיות, אך כאמור כבר בתחילת השבוע הבא הוא אמור להגיע לישראל.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ ליאור אסולין עשוי להצטרף לבית"ר ירושלים. בבית"ר קיבלו החלטה לאפשר לאיציק כהן למצוא קבוצה ולקבל שחרור. אם כהן יסגור בקבוצה אחרת, אסולין יצטרף לקבוצה אם יסכם את תנאיו. גם אפרים טאקה שמתאמן עם הקבוצה עשוי להצטרף לסגל.

כעשרת אלפים אוהדי בית"ר הבטיחו את מקומם בטדי לקראת המשחק ביום שני הקרוב נגד מכבי חיפה. בבית"ר מעריכים כי כ-25 אלף צופים יגיעו, אך חזרו ואמרו כי "מעבר לקהל, ניצחון במשחק הזה יהיה הישג שימנף את כל העונה הזאת קדימה. המשחק בבאר שבע החזיר את האמון של האוהדים וניצחון על מכבי חיפה כבר יחזיר לאוהדים את הברק לעיניים". בבית"ר מחכים לתשובת המשטרה בנוגע להורדת כמות השוטרים ואנשי האבטחה. במשטרה מתעקשים בשלב זה על 600 איש שיעסקו באבטחה - 250 שוטרים ו-350 סדרנים.

בבית"ר הוחלט כי לא יחולקו הזמנות ליציע הכבוד, גם לא לשחקני הקבוצה. כל שחקן קיבל שתי הזמנות ליציע המערבי כאשר השחקנים ביקשו שלפחות האיזור יהיה תחום בו המשפחות יוכלו לשבת לפי מספרי כיסאות ומקומות מסודרים. בבית"ר אמרו אתמול כי "מהיום כל מי שיישב ביציע הכבוד ישלם. יציע הכבוד לא נועד להזמנות וטרמפיסטים, כל מי שיישב שם קנה מנוי או קנה כרטיס לאותו משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"ניצחון ימנף את העונה". אוהדי בית"ר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully