וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי ופאקו החליטו: בן רייכרט יישאר במכבי תל אביב

17.9.2014 / 23:22

הקשר כבש ובלט ב-0:2 על הפועל פתח תקוה, פאקו אישר: "לא צפויים שינויים גדולים בסגל, אם בכלל". שפונגין: "יש מתח חיובי"

one

בן רייכרט יישאר במכבי תל אביב ולא יעזוב בהשאלה לבית"ר ירושלים שרצתה אותו. רייכרט כבש הערב (רביעי) את השער השני לזכות האלופה בניצחון 0:2 על הפועל פתח תקוה בגביע הטוטו, ובעקבות המשחק הטוב שלו הערב החליטו המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף והמאמן פאקו אייסטרן להשאיר את הקשר.

בן רייכרט, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרשים את הצוות המקצועי. רייכרט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי לא הציגה יכולת מרשימה הערב, אבל פאקו מצא נקודות חיוביות: "יש דברים טובים שהיו במשחק וגם דברים שליליים. כמה שחקנים הראו דברים טובים וגם כקבוצה ראיתי כמה נקודות שאנחנו עובדים עליהן בקרית שלום". בעניין הסגל הוסיף הבאסקי: "נכון לעכשיו לא צפויים שינויים גדולים בסגל, אם בכלל".

אחרי שהעלה ליציע במשחק הליגה ביום ראשון את עדן בן בסט, נוסא איגייבור וברק בדש, הבהיר פאקו שהכל אצלו פתוח לקראת המשחק מול הפועל רעננה ביום ראשון: "אני נקי לגמרי לקראת המשחק מול רעננה. כל השחקנים צריכים להראות לי כל העונה באימונים ובמשחקים שמגיע להם. אני יכול לומר בוודאות שאין לי כרגע מושג מי יהיו ה-11 שיפתחו מול רעננה".

יובל שפונגין, שחזר להרכב ופתח כמגן ימני, התבקש תחילה להתייחס לעובדה שמכבי הורידה הערב רגל מהגז וכבשה רק שני שערים. "כל ניצחון מתקבל בברכה אבל לא כל ניצחון נגמר בשישייה", אמר שפונגין. "הכי חשוב שאנחנו משתפרים ומיישמים דברים שאנחנו מתרגלים באימונים".

בהתייחס לעובדה שבמכבי השחקנים לא יודעים אם יפתחו ואם בכלל יתלבשו למשחקים, אמר שפונגין: "יש מתח חיובי בקבוצה. כולם נלחמים כדי להיות בסגל ורק טוב יכול לצאת מהתחרות הזו. ברור שאני רוצה לשחק בכל משחק. אני עובד קשה כדי להוכיח את עצמי וברגע שאני מקבל את ההזדמנות, אני עושה את הכי טוב שאני יכול. יש קצב מאוד גבוה באימונים. פאקו דורש הרבה מאוד וזה מצוין".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully