וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל נשים: ניצחון חוץ מרשים לנבחרת ישראל בדנמרק

הישג מצוין לנשות נבחרת ישראל, שגברו 0:1 על דנמרק משער של לי פלקון (11): "ללא ספק הניצחון הכי גדול של הנבחרת הזו"

נבחרת ישראל, כדורגל נשים. עודד קרני, אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
סיימו במקום הרביעי בבית. נבחרת הנשים/אתר רשמי, עודד קרני, אתר ההתאחדות לכדורגל

הישג יפה לנשות נבחרת ישראל בכדורגל: הנבחרת סיימה הערב (רביעי) את קמפיין מוקדמות אליפות העולם 2015 עם ניצחון מרשים, כשגברה 0:1 על דנמרק במשחק חוץ קשה. הדניות הביסו את ישראל 0:5 במשחק שנערך בארץ, וסיימו את הקמפיין במקום השני בבית, אחרי שוויץ שהעפילה לאליפות העולם בקנדה.

את שער הניצחון לנבחרת כבשה לי פלקון בדקה ה-11. הדניות לחצו בניסיון להשוות, אבל שחקניות ההגנה ובמיוחד השוערת מירב שמיר השוערת בלמו כל ניסיון. בזכות הניצחון סיימה ישראל במקום הרביעי בבית עם 12 נקודות, לאחר צמד ניצחונות על מלטה, ניצחון בית על סרביה והניצחון בדנמרק.

הרכב נבחרת הנשים: מירב שמיר, מיכל רביץ, שלי ישראל, אדווה טויל, מורן פרידמן, שי שדה, מאיה ברקי, לי פלקון, ערבה שחף (נעמה כהן, 90), רוני שימריך (טל איסייב, 85), קארין סנדל.

מאמן הנבחרת, מאיר נחמיאס: "נבחרת דנמרק הפסידה בפנדלים בחצי גמר היורו האחרון וזה מראה על ההישג. בחיים לא היינו קרובים להשיג 12 נקודות באף קמפיין בהיסטוריה של נבחרת הנשים. הניצחון הזה על דנמרק מקביל לניצחון 2:3 בצרפת של נבחרת הגברים. זה ללא ספק הניצחון הגדול ביותר של הנבחרת הזו. אני מרגיש גאווה ואושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully