וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: המשטרה דורשת 600 אנשי אבטחה נגד מכבי חיפה

17.9.2014 / 7:34

על פי דרישת המשטרה 250 שוטרים ו-350 סדרנים צפויים להיות בטדי ביום שני. קוראץ': "השער בב"ש נותן לי המון ביטחון"

one

בבית"ר ירושלים ממשיכים בהכנות למשחק נגד מכבי חיפה ביום שני הקרוב. אתמול סיכמו הנהלות המועדונים על מחיר אחיד עבור הקהל האורח במשחקים בין הקבוצות, כ-90 שקל למבוגר ו-45 לחיילים ונוער. בבית"ר מאמינים כי כבר היום חיפה תקרא לאוהדיה שלא להחרים את המשחק ולהגיע לתמוך בטדי.

משטרת ירושלים דורשת בשלב זה כ-600 אנשי אבטחה לקראת המשחק ביום שני. 250 שוטרים ו-350 סדרנים. בבית"ר חושבים כי הכמות מוגזמת וינסו להפחית אותה עד למשחק, לפחות בכל מה שנוגע לכמות השוטרים. בבית"ר חזרו ואמרו כי בכל מה שקשור לאוהדים, ארגון במה, מחסן ציוד והכנסת אביזרים לאצטדיון ישנה בעיה מול העירייה אותם מנסים לפתור. המשטרה הודיעה שרכבים פרטיים לא יורשו להחנות בתחומי האצטדיון ויופנו לגן החיות, משם הם תצאנה הסעות מסודרות לטדי.

בבית"ר ימתינו עד מחר לתשובת מכבי תל אביב בנוגע לבן רייכרט, אם תתקבל תשובה שלילית הקבוצה תנסה לצרף את הארגנטינאי אסקיאל סיריגליאנו בן ה-22 או את דריו פרננדס. יש לזכור כי ביום שני הקרוב מסתיימות ההעברות ובבית"ר נמצאים בלחץ גדול. נכון לאתמול בלילה כ-8,000 כבר הבטיחו את מקומם בטדי.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
בבית"ר מאמינים שמכבי חיפה תקרא לאוהדיה שלא להחרים את המשחק/מגד גוזני

החלוץ ז'רקו קוראץ' התראיין לתקשורת במונטנגרו וסיפר: "אני שמח מהשער וההופעה של כל הקבוצה. הלך טוב ואני מקווה להיות אפקטיבי כל העונה. תיקו זו תוצאה טובה נגד קבוצה כמו באר שבע, אבל חבל שלא לקחנו שלוש נקודות כי היו לנו הזדמנויות לנצח. הפנדל? כמה שחקנים רצו לבעוט, אבל לקחתי את הכדור והבקעתי. השער נותן לי הרבה ביטחון גם כי התחלנו את העונה עם תוצאה חיובית".

"יש לנו אוהדים נפלאים, לדעתי הטובים במדינה. הם השחקן ה-12 שלנו ומעודדים ללא הפסקה. בנוסף, בקבוצה יש אווירה מצוינת וכימיה נכונה. כשהשווינו כולם חגגו בטירוף. קיבלו אותי מצוין ואני מרוצה בבית"ר. המצב הביטחוני? הכול בסדר. אין סכנה, ירושלים היא עיר הקודש ואני מרגיש בטוח".

"נגד מכבי חיפה אנסה להבקיע, אבל אני חותם שמישהו יעשה את זה וננצח. מחכים לנו משחקים קשים. מכבי חיפה קבוצה איכותית שהשתפרה לעומת העונה שעברה. נזכה לתמיכה של 30 אלך צופים ואיתם אפשר לנצח".

בית"ר קבוצה חדשה עם מאמן חדש ואנחנו צריכים זמן. יש לנו איכויות ואני חושב שנשיג את המטרה שהיא להיות בין שש הראשונות ולהעפיל לפלייאוף העליון, שם מתחרים על האליפות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים מול שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
בטוח בניצחון על מכבי חיפה. ז'רקו קוראץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully