וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-מכבי ת"א: "מי יכול להעז לשחק בהילוך ראשון?"

16.9.2014 / 23:10

למרות ה-0:6 במשחק הראשון, שחקני האלופה דרוכים לקראת הגומלין. בדש, בן בסט ואיגייבור חוזרים להרכב (רביעי, 19:45)

one

ההתמודדות בין מכבי תל אביב להפועל פתח תקוה ברבע גמר גביע הטוטו כבר הוכרעה למעשה, לאחר ה-0:6 המוחץ של הצהובים במשחק הראשון בבלומפילד, בשבוע שעבר. מחר (רביעי), הקבוצה של פאקו תשלים את עלייתה לחצי הגמר ולמרות זאת, קיימת דריכות גבוהה בקרב הצהובים לקראת המשחק.

שחקן במכבי תל אביב אמר הערב: "זה מוזר. אחרי שנתנו להם שישייה בשבוע שעבר, משחק הגומלין הוא לפרוטוקול בלבד, אבל בגלל כל מה שעברנו בתחילת השבוע עם הסגל וההחלטות של המאמן, כולם הולכים למשחק הזה כאילו זה המשחק הכי חשוב שיש. מי יכול להעז עכשיו לשחק בהילוך ראשון?".

פאקו צפוי לשלוח להרכב את שלושת המנופים מיום ראשון, עדן בן בסט, ברק בדש ונוסא איגייבור. המאמן היה יכול להעלות רק את ההרכב המשני שלו, אבל גם הוא מעוניין לשדר לשחקנים כי הגישה שלו היא לא לזלזל באף משחק ולכן, ייתכן כי מספר שחקנים שפתחו ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה בליגה יהיו בהרכב גם הפעם.

לאורך כל מהלך האימון המתינו האוהדים שרוצים את אלירן עטר במכבי תל אביב לפאקו. כאשר הוא יצא עם מכוניתו ממתקן האימונים, הם עצרו אותו וביקשו ממנו לצאת מהרכב: "אנחנו ראשי האולטראס של מכבי", הציגו את עצמם, "וכולנו רוצים שאלירן יחזור. עכשיו זה בידיים שלך". פאקו הקשיב והרבה לחייך נוכח הסיטואציה אליה נקלע, אבל קרוב לוודאי שהוא ישאיר לג'ורדי קרויף ובעיקר למיטש גולדהאר את קבלת ההחלטות.

מכבי תל אביב חתמה על הסכמי חסות עם MSN ייזום ושיווק נדל"ן, ו-PROFIT שירותים פיננסיים. במסגרת החסות תקיים חברת MSN ייזום ושיווק נדל"ן אירועים ותעניק הצעות ייחודיות ללקוחות מועדון הפלטינום של מכבי ת"א, תמתג את תא האירוח ואת יציע הכבוד ולוגו החברה יוצג על פרגוד הראיונות של הקבוצה. בנוסף, יקיימו מכבי ת"א ו-MSN פעילויות שיווקיות משותפות בפלטפורמות הדיגיטל של המועדון. במסגרת הסכם החסות של PROFIT שירותים פיננסים, יופיע לוגו החברה על חזית חולצות האימון והמשחק של קבוצת הנוער וכן על פרגוד הראיונות של מחלקת הנוער. בנוסף, יוצבו שלטי החברה במגרש ובמתקן האימונים של מחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת.

הרכב משוער: ברק לוי, שרן ייני (יובל שפונגין), איתן טיבי, דור פרץ, שון גולדברג (יואב זיו), מהראן ראדי, משה לוגסי, נוסא איגייבור, דור מיכה (גאל מרגוליס), עדן בן בסט, ברק בדש.

אוהדים הגיעו לאימון מכבי תל אביב: רוצים את עטר

ברק בדש, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר מהיציע להרכב. בדש/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בהפועל פתח תקוה היו מוכנים לשלם את הכסף שאין להם בקופה כדי לקבל פטור מהמשחק. אחרי עשרת השערים שהקבוצה ספגה בשני המשחקים האחרונים, הדבר האחרון שהיא צריכה זו עוד תבוסה. למרות הניסיונות לקדם מהלכים, שום דבר לא זז עדיין ואיתי אלקסלסי, כמו גם ליאור אסולין עוד לא עזבו ולא פינו מקום בתקציב לבלם הסרבי וויאדין סאביץ'. בעוד אלקסלסי אמור לסגור ב-48 השעות הקרובות במכבי הרצליה, הפועל כפר סבא או אחי נצרת, אסולין דוחה את ההצעות מהליגה הלאומית, כאשר הפנייה האחרונה הייתה ממכבי קרית גת.

הרכב משוער: קאלה דרשלר, שגיב כהן, אורי פסו, עומר שרעבי, עמירן שקלים, מייקל סממה, מייקל טוקורה, מירקו אורמוש, דור כוכב, עמרי אלטמן, שחר הירש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully