וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים מונונגה סיכם לעונה במכבי פתח תקוה

16.9.2014 / 11:24

קשרה הבלגי של מונס, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יחתום בכפוף לבדיקות. שחקן: "מכבי ת"א הייתה גדולה עלינו"

one

מכבי פתח תקוה סיכמה הלילה (שלישי) על הצטרפותו של הקשר הבלגי של קבוצת מונס הבלגית, יואכים מונונגה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם שלשום בוואלה! ספורט, נחת אתמול בישראל ונפגש עם הנהלת הקבוצה. השחקן צפוי לחתום מחר על חוזה לעונה אחת, בכפוף לבדיקות רפואיות שיעבור קודם לכן.

שחקן הנבחרת הצעירה של בלגיה לשעבר, יואכים מונונגה. AP
יעד חדש, אתגר חדש. מונונגה/AP

מונונגה (26, 1.79) הרשים את רן בן שמעון, שצפה בדיסק עם ביצועיו, התרשם ממנו וביקש לצרפו מיידית לקבוצה. הוא שיחק בין 2008 ל-2011 במכלן הבלגית ומשם עבר לגנצ'לרבירליגי הטורקית, לפני שחזר בתחילת העונה שעברה לבלגיה, שם שיחק במדי בירחסוט. בצעירותו שיחק במדי הנבחרות הצעירות של בלגיה, אולם מאוחר יותר נרשם דווקא בנבחרת הבוגרת של קונגו. "מדובר בשחקן מגוון וחכם שיכול לעזור לנו לשפר את הנעת הכדור ואת החלק הקדמי", אמרו אתמול במועדון.

מונונגה הוא השחקן העשירי שמצטרף למכבי פתח תקוה הקיץ, לא כולל המושאלים. אם אכן יחתום מחר, הוא יהיה הזר החמישי בסגל של בן שמעון שכולל כרגע את איבן הרצג, דניאל דימוב, בריאן חרסיסיץ' וקוסטדין אזורוב. הבוקר חזרה הקבוצה להתאמן, זאת בצל ביקורת שנשמעה אתמול על משחק ההגנה של הקבוצה והיכולת של איתמר ניצן ודימוב. "מכבי תל אביב הייתה גדולה עלינו, אבל יש לנו משחק קשה בנתניה ושם אסור להפסיד", אמר שחקן בקבוצה. "רן בן שמעון יודע בדיוק מה לעשות בקבוצה, ואנחנו מתחילים להפנים את השיטה. הצטרפות של שחקן זר תעזור לנו. בעוד שבועיים נהיה קבוצה טובה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully