וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "ראיוס גאון. סטנוייביץ' החזיר את ההרתעה"

16.9.2014 / 8:26

במכבי חיפה משבחים את הספרדי ואת ועזרא, אבל זוקפים את הפתיחה לזכות המאמן והתלכיד שבנה. הסרבי על מכבי תל אביב: "קבוצה שמנצחת בקלות, אבל אנחנו חושבים על עצמנו". למרות הניצחון, ביקורת על משחק ההגנה, עזרא: "4:0 היה משכנע יותר". קינן הרגיע: "זו רק שריטה בקרקפת"

one

דקה לסיום המחצית הראשונה שחקני מכבי חיפה עדיין היו בלחץ גדול, אבל אז הגיע השער הראשון שפתח את החגיגה במשחק הבכורה ב"סמי עופר" (2:4 על בני סכנין), ובמועדון שחררו אנחת רווחה לקראת האירוע שאליו התכוננו בצורה אינטנסיבית בשלושת החודשים האחרונים. סטנוייביץ' יכול לרשום "וי" ראשון ביומן שלו ולחייך בעיקר מהיכולת של הזרים ובעיקר של רובן ראיוס.

"דיברתי עם השחקנים לפני המשחק על כך שאנחנו צריכים לשחק מהר, עם אנרגיות. אבל שיחקנו קל מדי, היינו איטיים", אמר סטנוייביץ' לוואלה! ספורט לאחר המשחק. "שיחקנו איטי ולא היו פתרונות בהתקפה, אולי בגלל שזה משחק ראשון בבית והיה קשה לשחק תחת לחץ. לא שיחקנו בכלל במחצית הראשונה. ראיתי את באר שבע ומכבי תל אביב, אנחנו חושבים רק על עצמנו וצריכים להשתפר. מכבי קבוצה טובה שמנצחת בקלות, לנו יש משחק קשה בטדי ביום שני". בקבוצה זקפו את הניצחון לא רק לזכות ראיוס ועזרא, אלא גם לזכות המאמן.

קונצרט לרובן ראיוס, 2:4 למכבי חיפה על בני סכנין

סטנוייביץ' מתלהב: "עם קהל כזה, חובה לשאוף לאליפות"

רובן ראיוס, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"הוא גאון". ראיוס/קובי אליהו

"ראיוס גאון כדורגל. אתמול ראית שחקן שבמשך תקופה ארוכה פשוט סבל כששיחק באמצע. כשנותנים לו חופש מקדימה הוא מסוגל לעשות הכל. היום אפשר להגיד שהוא הזר, אם לא השחקן, הכי טוב בישראל", אמרו בחיפה. "חן עזרא לא בלט במשחקי ההכנה. אבל במשחקים האחרונים הוא הוכיח שהוא במגמת שיפור, הוא בהחלט מסוגל להפוך את העונה הזו לעונת הפריצה שלו, הוא פורח מחדש. אבל מעל הכל הייתה הכנה טובה של המאמן. הוא בנה כאן קבוצה שיפחדו ממנה, החזיר את כוח ההרתעה".

גם עידן ורד שנכנס כמחליף ממשיך במגמת השיפור שלו. בקבוצה לא חסכו שבחים גם ממוחמדו אידריסו, שלא כבש אבל היה מעורב לא מעט בפעולות ההתקפיות, כשפינה שטחים לשחקנים אחרים ועזר להגנה, וכן משמעון אבוחצירא שחזר לכבוש בליגה. במהלך המחצית הראשונה גער סטנוייביץ' במיצ'ל והעיר לו מהספסל מספר פעמים, בין היתר לאחר הוצאת כדור בעקבות שחקן יריב שטען לפציעה. גם ביקורת הייתה, על משחק ההגנה. שחקנים בקבוצה סיפרו אתמול כי לא היה נכון לאפשר לשחקני סכנין מרחב פעולה גדול כל כך בחלק הקדמי.

"אני שמח מאוד שניצחנו ולא החזרנו 30 אלף אוהדים עצובים הביתה", סיכם עזרא. "נפל בחלקי לעזור לקבוצה עם שער ובישול, הצגנו משחק שהקהל נהנה לראות". עזרא התייחס גם לרוטציה בסגל של סטנוייביץ', שמשאירה שחקנים בכירים בחוץ. "באופן כללי, מצוין שיש עומק וסגל רחב כי כל שחקן נותן 100 אחוז בכל אימון ורוצה להראות למאמן. זה יוצר תחרות טובה ומביא כל שחקן לקצה היכולת. העונה ארוכה, נצטרך את כולם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
זוכה לשבחים. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

על החלק הראשון של המשחק בו הקבוצה התקשתה מאוד אמר: "שיחקנו בהיסוס, הגול הראשון שחרר אותנו, עד אז המשחק לא זרם. בשורה התחתונה, הצגנו משחק מצוין אבל הכי חשובה היא ההמשכיות - להציג את אותה יכולת ולהמשיך לקחת נקודות. השער השני של סכנין השאיר טעם חמוץ. אם היה נגמר 4:0 או 4:1 זה היה מתוק יותר ומשכנע יותר ומעיד על חוזק. המאמן ישים דגש על זה, כי זה מפריע לכולנו. עדיף שנתקן אחרי ניצחונות". על העובדה שזכה להיות השחקן הראשון שמבקיע לזכות הקבוצה ב"סמי עופר" אמר: "אני מודה לבורא עולם. התפללתי שאשים את הגול הראשון ואכתב בהיסטוריה. זאת זכות גדולה בשבילי. אם זאת עונת הפריצה שלי ושל הקבוצה? זה רק מחזור ראשון ועדיין מוקדם לדבר על אם הקבוצה יוצר טובה מהעונה שעברה. מקווה שניתן עונה גדולה והקהל ייהנה מאיתנו".

האוהדים שאיימו בשעות הצהריים שלא להיכנס לאיצטדיון בשל העובדה שהמשטרה החליטה להשאיר חלק מהציוד בחוץ, נכנסו בסופו של דבר למגרש לאחר שאושרה להם הכנסת הדגלים תחת פיקוח קפדני. השחקנים החמיאו בסיום לתצוגה של הקהל. "במשחקים הקרובים יהיו כאן מגרש חצי מלא עד מלא. עם האקוסטיקה שיש כאן, נשאר לנו רק לשחק כדורגל", אמרו. בחדר ההלבשה חגגו השחקנים את יום הולדתו של דקל קינן, שלא זכר חלקים מהמשחק לאחר שאיבד את ההכרה וסבל מזעזוע מוח. קינן שלח מסר מרגיע בטוויטר: "לכל הדואגים, זאת רק עוד שריטה בקרקפת, וגם אם הזיכרון נפגע - את החוויה הזאת אי אפשר לשכוח. יום חג לירוקים".

היום יזכו השחקנים ליום חופש. ביום רביעי צפויה הקבוצה לקיים משחק אימון מול אחי נצרת.

שחקן מכבי חיפה, דקל קינן. קובי אליהו
מסר מרגיע. קינן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully