וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ בין בית"ר ירושלים לתומר סוויסה תקוע

5.9.2014 / 13:35

מרבית הפרטים סוכמו, אך ביומיים האחרונים לא חלה התקדמות והשחקן כועס. אזולאי: "נהיה קבוצה תוססת שתטריף את הקהל"

one

שבוע נותר לפני פתיחת העונה בליגה ועדיין אין חדש בנושא הרכש בבית"ר ירושלים. המו"מ עם תומר סוויסה נתקע על כמה פרטים קטנים שעדיין לא הושלמו. השחקן נשמע כעוס בימים האחרונים לאחר שהסכים לוותר על כ-20% משכרו. בבית"ר מאמינים כי בתחילת השבוע הבא כל הפרטים יושלמו והשחקן יחתום במועדון. בתחילת השבוע הבא גם תינתן התשובה הסופית של מכבי תל אביב בנוגע לבן רייכרט.

קשר הקבוצה שלומי אזולאי התראיין היום (שישי) ברדיו ירושלים ואמר: "אני לא רואה פחד או חששות, עברתי הרבה בכדורגל ובחיים, הגעתי לפה בזכות ואני אנצל את ההזדמנות שנותנים לי. אין אצלנו כוכבים, יש כאן הרבה צעירים ושילוב עם וותיקים שיעבדו על המגרש כדי לעשות עונה יפה. אנחנו רוצים להיות קבוצה אגרסיבית שלא מפסיקה לרוץ, זה מה שהקהל רוצה, קבוצה שרצה ונלחמת בשביל הסמל לפני הכל".

על השילוב בקישור האחורי עם קלאודמיר אמר: "לכל זר יש התאקלמות קשה, אבל הוא שחקן מצוין ולא סתם הביאו אותו. אנחנו משחקים שלושה בקישור והתיאום טוב. אני לא רגיל לכל האהבה והתמיכה של הקהל. לא נתקלתי בזה בחיים שלי, כל היום שולחים הודעות, מתקשרים, מתעניינים, איזו התרגשות יש לפני כל משחק, זה משהו חדש וגדול בשבילי.

"אני חושב שהשנה תהיה קבוצה מאוד תוססת, שמטריפה את הקהל. קבוצה אגרסיבית ומאוד התקפית עם הרבה שחקנים שמצטרפים מאחור. אני חושב שהמטרה היא לשאוף כמה שיותר למעלה, אני חושב שבית"ר תהיה בפלייאוף העליון. בית"ר זה מועדון גדול וחייבים להיות במקום גבוה".

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
זועם. סוויסה/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים שלחה הבוקר מכתב למכבי נתניה בו היא דרשה כמיליון שקל דמי השבחה עבור השוער אריאל הרוש. כזכור, הרוש שוחרר מחוזהו בבית"ר בתום הליך בוררות מול המועדון אך במועדון טוענים כי החוק אינו חד משמעי ואינו מציין כי לקבוצה אין את האפשרות לדרוש דמי השבחה.

נציגי השחקן טוענים כי לא ניתן לתבוע דמי השבחה על פי החלטת בורר ונראה כי בתחילת השבוע הבא תתברר הסוגיה. בכל מקרה נתניה לא צפויה לוותר על הרוש ובמקרה של תביעה הוא ימשיך במועדון כאשר התביעה תידון במסגרת מוסדות ההתאחדות לכדורגל.

קשר הקבוצה בשנים האחרונות צחי אליחן חתם לעונה אחת בהכח רמת גן. אל אליחן עשוי להצטרף רועי זיקרי שעשוי לעבור בהשאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
בית"ר דורשת מיליון שקל. הרוש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully