וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בונדר הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 27

המגן שזכה עם הפועל תל אביב בדאבל נכנע לפציעה ברצועה הצולבת: ”נפרד מהמשחק שהיה החלק הגדול בחיי ושלימד אותי את החיים”

דני בונדר שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
זכה לקריירה קצרה גם בנבחרת ישראל. בונדר/ברני ארדוב

דני בונדר הודיע היום (חמישי) על פרישה ממשחק פעיל בגיל 27 בלבד. מי שכיכב במשך שבע שנים כמגן ימני בהפועל תל אביב ואף היה שותף לעונת הדאבל החלומית של האדומים תחת אלי גוטמן פירסם פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו. ההחלטה של בונדר לפרוש נובעת מהעובדה שבמהלך השנתיים האחרונות הוא סבל מפציעה ברצועה הצולבת ברגלו הימנית שגרמה לו לעבור שני ניתוחים שלא סייעו לו להשתקם.

"הרבה יש לי לומר, ואינסטגרם לא תמיד מספיק, אבל בימים שהרשתות החברתיות חזקות מהכול, בכל זאת אשתף אתכם כאן. אחרי קריירה קצרה מאוד ובגיל ששחקנים מגיעים לשיאם, אני נפרד מהמשחק שהיה החלק הכי גדול בחיי, המשחק שלימד אותי את החיים! המשחק שגרם לי לעזוב את הבית בגיל 15 ברדיפה אחרי החלום, והמשחק שהביא אותי בעיקר לשיאים הגבוהים ביותר ששחקן יכול להגיע.

דני בונדר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"תודה ענקית לכולם". בונדר/ברני ארדוב

"אחרי קריירה מקצועית של תשע שנים, הספקתי הרבה. אליפות, גביעים, אליפות אירופה עם הצעירה, נבחרת בוגרת, ליגת האלופות, ליגה אירופית וקריירה קצרה מעבר לים. אני מודה לכל השחקנים שחלקתי איתם אותו חדר הלבשה, מאמנים, רופאים, פיזיותרפיסטים, הנהלות. תודה ענקית למשפחה שהייתה איתי תמיד בטוב וברע ולהם החלק הגדול בקריירה הקצרה והמדהימה שלי. תודה ענקית לכולם".

בונדר שנולד בברית המועצות עלה לישראל ב-1992 וגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועלה לסגל הקבוצה הבוגרת ב-2006 כששנה לאחר מכן היה שותף עם הקבוצה לזכייה בגביע המדינה. ב-2009 הוא עבר לעירוני קרית שמונה, אבל שב ללבוש אדום בתחילת 2009/10 והתחרה עם עמרי קנדה על עמדת המגן הימני וכאמור היה שותף לעונה החלומית של הפועל תל אביב שהסתיימה בדאבל ובעונה שלאחר מכן השלים זכייה שנייה ברציפות בגביע. לקראת 2011/12 הוא הפך לשחקן חופשי ועבר לשחק בוולגה ניז'ני נובגורוד ברוסיה, אך לא הצליח להשאיר חותם משמעותי בה. בונדר היה שותף להופעה של הנבחרת הצעירה באליפות אירופה ב-2007 ולאחר מכן המשיך לנבחרת הבוגרת שבשורותיה הוא רשם שבע הופעות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דני בונדר שחקן הפועל תל אביב במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה בתחילת אוגוסט. ברני ארדוב
מפנה כלב מהמגרש במשחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • דני בונדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully