וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי התרשם מאוגו, באר שבע הגישה הצעה להובאן

3.9.2014 / 7:38

הניגרי הפגין יכולת טובה, אך גם הרומני חזק בתמונה. מלול: "העובדה שעוד לא ניצחנו לא מלחיצה, אבל מעוררת מחשבה"

one

בהפועל באר שבע מנהלים מאז תחילת יולי משאים ומתנים עם קשרים, אבל שחקן הרכש החדש יגיע כנראה רק במהלך השבוע הקרוב. הקשר הנבחן ג'ון אוגו הפגין אתמול (שלישי) יכולת טובה במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה (0:0) והיה אמור לשחק מחצית אחת. בסופו של דבר, בגלל מיעוט שחקנים בסגל, אוגו המשיך גם במחצית השניה והעומס הוביל למתיחה בשריר שתמנע ממנו כנראה להתאמן עד חזרתו לניגריה.

אלישע לוי שוקל כעת האם להחתימו, כשבמקביל המועדון הגיש הלילה הצעה לקשר הרומני של פטרולול, אובידיו הובאן. לוי מאוד התרשם מקשר נבחרת רומניה לשעבר ולכן ההערכה היא שאחד מהשניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, יחתום בסופו של דבר בקבוצה. אם הובאן יגיע, באר שבע לא תחתים בלם נוסף מאחר והוא מסוגל לתפקד גם בעמדה הזאת. בן אלגרבלי יעזוב כדי לצבור דקות משחק.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של הובאן

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
עדיין מתלבט. אלישע לוי/קובי אליהו

למרות ההדחה מגביע הטוטו, בצוות המקצועי היו שבעי רצון מהיכולת במשחק אתמול. "חסרו לנו לא מעט שחקנים ועדיין הגענו ללא מעט מצבים", אמרו בקבוצה. "כשהשחקנים הבכירים יחזרו, וזרים יגיעו, יהיה הרבה יותר קל". דור מלול התייחס למשחק ואמר: "לא צריך להסתכל על שחקנים שחסרו כי יש הרבה שחקנים שמילאו את מקומם ועשינו את זה טוב יותר מבשבת. ראינו קבוצה שנלחמת וקבוצה שרוצה, הגענו למצבים שרצינו להגיע אליהם והחמצנו, אבל ניתן לראות שיפור ניכר".

"תמיד טוב לשחק ביותר מסגרות, אבל אכזבנו בכמה משחקים", המשיך מלול. "העובדה שעדיין לא ניצחנו לא מלחיצה, אבל זה מעורר מחשבה וצריכים לעלות פאזה לקראת המשחק הראשון בליגה. קבוצות שמגיעות לכאן נלחמות יותר מאשר בעונה שעברה". לגבי התפקוד שלו במגרש אמר מלול: "באופן אישי תמיד הייתה לי בעיה של ריבוי תפקידים במגרש, אבל אקח את זה כמשהו חיובי. ברוב הקריירה הייתי מגן, אבל שיחקתי גם בקישור

בעקבות ההדחה מגביע הטוטו, בן ביטון שהורחק אתמול ייעדר מהמשחק הראשון מול בית"ר ירושלים, מה שאומר שאביתר אילוז צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully