וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "הצורך בחלוץ מאחורי קוראץ' זועק לשמיים"

3.9.2014 / 7:23

בבירה ניתחו את הבעיה בהתקפה: "תומר סוויסה הוא השחקן שהכי חסר לנו". שביעות רצון בקבוצה מקלאודמיר, ירוחם ומלול

one

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים מההפסד אמש (שלישי) באשדוד (1:0) ומהעובדה כי הקבוצה כרגע אינה תלויה בעצמה בגביע הטוטו. סיכוייה להעפיל לרבע הגמר מותנים בניצחון של אשדוד על הפועל פתח תקוה בשבת הקרובה, מה שיאפשר לבית"ר לסיים במקום השלישי בבית ולעלות לשלב הבא. בבית"ר אמרו אתמול: "היו לנו 3-4 מצבים בטוחים, היינו יותר טובים, חבל על ההפסד הזה, אבל מה שמעודד זה שיש קבוצה ואנחנו רק נלך ונשתפר".

בצוות המקצועי חזרו ואמרו אתמול כי "הצורך בחלוץ מאחורי זרקו קוראץ' זועק לשמיים, ותומר סוויסה זה הפיתרון הטוב ביותר. הוא אולי השחקן שהכי חסר לנו היום, העובדה שאין חלוץ משמעותי מאחורי קוראץ' שמצטרף אליו פוגעת גם במשחק שלו. אפשר היה לראות שחנן ממן הצטרף אליו פעם אחת כמו שצריך איך הם ייצרו מצב במחצית הראשונה".

צפו בבית"ר מפסידה 1:0 לאשדוד בגביע הטוטו

שחקן מ.ס אשדוד, מוראד אבו ענזה, מול שחקן בית"ר ירושלים, זאב חיימוביץ'. מגד גוזני
"יהיו עליות וירידות, אבל נכוון למטרה - פלייאוף עליון"/מגד גוזני

בבית"ר שידרו אופטימיות ואמרו: "נהיה קבוצה חזקה השנה. תומר סוויסה יצטרף, נצרף עוד שחקן ותהיה קבוצה שתביא כבוד לאוהדים. יהיו עליות וירידות, אבל נכוון למטרה - פלייאוף עליון". בבית"ר היו מרוצים מאוד מהיכולים של המגינים הצעירים, תומר ירוחם ושמוליק מלול, וכמו כן מהיכולת של קלאודמיר. ניר קלינגר ניגש לאנשי בית"ר בסיום ואמר על הקשר: "הבאתם שחקן-שחקן".

הפרטים בין אלי טביב לנציגיו של תומר סוויסה סוכמו אתמול, ובימים הקרובים יועברו טיוטות לחתימה בין הצדדים. סוויסה צפוי להרוויח כ-120 אלף דולר בעונה, ואם שני הצדדים יהיו מרוצים ייפתח במהלך העונה מו"מ לרכישת כרטיסו של השחקן מבאר שבע. אפרים טאקה ותום מונד ימשיכו להתאמן עם הקבוצה בשבוע הקרוב ולאחר מכן תתקבל ההחלטה לגביהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully