וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פרנסיס בנג'מין חתם לעונה אחת

האדומים שאלו את המגן הניגרי מהארטלנד ויקבלו אופציה לרכוש אותו בקיץ. בנג'מין: "יש שחקנים שרוצים להצליח וצוות מצוין"

one

זר רביעי להפועל תל אביב. מגן נבחרת ניגריה פרנסיס בנג'מין חתם היום במועדון (שלישי) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו משה הר אדיר. בנג'מין הצטרף לפני כשבוע לאימוני הקבוצה והרשים במשחק גביע הטוטו מול מכבי תל אביב (1:0). הוא יגיע בהשאלה מקבוצתו הניגרית, הארטלנד, ובסיום העונה תהיה לאדומים אופציה לרכוש אותו ולהחתימו לעונה נוספת. על מועמדותו של בנג'מין והסיכום עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

אני שמח להצטרף למועדון", אמר בנג'מין בהודעה לתקשורת שפרסמו האדומים. "הספקתי להכיר את כולם ויש פה שחקנים שרוצים להצליח וצוות מצוין. ראיתי את האוהדים בדרבי והם נתנו לכולנו כוחות. אני גאה להצטרף לאדומים". בנג'מין יצטרף להרמוני איקנדה, יורחן קולין ולוקאס סאשה במצבת הזרים של הפועל תל אביב.

בנג'מין, 21, יוצא לראשונה בקריירה שלו מניגריה. למרות גילו הצעיר, הוא הספיק לרשום הופעות בנבחרת הבוגרת והשתייך לסגל שלה בגביע הקונפדרציות. בינואר האחרון היה המגן קרוב מאוד להצטרף לעירוני קרית שמונה, אך העסקה נפלה ברגע האחרון לפני סגירת חלון ההעברות.

פרנסיס בנג'מין שחקן הפועל תל אביב עם סוכנו משה הר אדיר והמנהל המקצועי איל ברקוביץ'. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
עוד ניגרי מצטרף לאדומים. בנג'מין עם סוכנו משה הר אדיר ואיל ברקוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully