וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אריאל הרוש חתם וערך אימון בכורה

31.8.2014 / 17:21

שוער הרכש חתם לשנתיים במועדון והתאמן לצד אוהד לויטה השפוף. הפעם לא הגיעו אוהדים למחות במתחם

שוערי מכבי נתניה דין גל, אריאל הרוש, אוהד לויטה. מגד גוזני
סיטואציה לא נעימה. הרוש ולויטה/מגד גוזני

השוער אריאל הרוש חתם היום (ראשון) לשנתיים במכבי נתניה. הרוש ערך הבוקר (ראשון) אימון בכורה במדי קבוצתו החדשה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, נתניה תקבל 50 אחוז ממכירה עתידית של השוער לחו"ל או לארץ והשוער ישתכר כ-600 אלף שקל ברוטו לעונה הקרובה. הרוש יתייצב מחר במחנה האימון של נבחרת ישראל בשפיים ולא יגיע לאימוני הקבוצה בשלושת הימים הבאים.

בניגוד למהומה באימון יום שישי, הפעם לא הגיעו אוהדי נתניה לאימון למחות על המהלך. הרוש התאמן לצד השוערים אוהד לויטה, שניר דורי ודין גל, שוער נבחרת הנוער. לויטה נראה שפוף, אך לפי שעה הוא לא מתכוון לעזוב את הקבוצה, אלא להילחם על מקומו. בין הרוש ולויטה נרשמה לחיצת יד ותו לא. לפני האימון, ערך לויטה שיחה גם עם מאמן השוערים עופר בסון. לא מן הנמנע שמי שיעזוב בסופו של דבר הוא דורי שהפך בשלב זה לשוער השלישי.

לויטה נפגע מהדברים שצוטטו בשמו של יוסי מזרחי אחרי השיחה של המאמן עם האוהדים. על פי אותה שיחה על הגדר השתמע שמזרחי אמר כי אם לויטה יישאר השוער הראשון, נתניה תרד ליגה. מזרחי הסביר לאנשים בנתניה שלא לכך הוא התכוון. אחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "יוסי התכוון לכך שכרגע הקבוצה לא נראית טוב ושאם הוא לא יביא את אריאל הרוש, היא עלולה לרדת ליגה. זכותו של יוסי לחשוב שאריאל הרוש שוער טוב מלויטה וזכותו להחליט שהוא מביא אותו. אבל זה ממש לא שיוסי חושב שעם לויטה נתניה תרד".

מכבי נתניה תקבל 50 אחוז ממכירה עתידית של הרוש

עדכון ראשון: 10:54

השוער אריאל הרוש באימון מכבי נתניה. מגד גוזני
עם החברים החדשים: הרוש/מגד גוזני

הרוש, 26, גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים וערך את הופעת הבכורה בבוגרים בעונת 2008/9. שנה לאחר מכן הפך לשוער הראשון של הקבוצה והופיע במדיה ב-170 משחקי ליגה. בקיץ, שנה לפני תום חוזהו, סירב לקצץ בשכרו ולהאריך את חוזהו ואילו הבעלים אלי טביב החליט בתגובה לשלוח אותו ליציע. הרוש תבע את שחרורו בבוררות וזכה, קיבל את כרטיסו ללא תמורה ופיצוי כספי מבית"ר. להרוש שבע הופעות במדי נבחרת ישראל הבוגרת והוא מתוכנן להיות השוער הראשון בעידן שאחרי דודו אוואט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער מכבי נתניה אוהד לויטה משוחח עם מאמן השוערים עופר בסון. מגד גוזני
שיחה ערה. לויטה עם בסון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully