וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאל תובע את מכבי חיפה, הפער עם דגני קטן

31.8.2014 / 9:12

החלוץ פונה לבוררות, המגן סירב לפשרה ודורש 7,000 דולר: "עדיף לרדת מהעץ". גורם: "אם פרטיזן תתגמש, דרינצ'יץ' יגיע השבוע"

one

אחרי שקיבלו יום חופש, שחקני מכבי חיפה שבו הבוקר לאימונים ויערכו הכנות לקראת משחק הכנה שמתכנן סטנוייביץ' מול נצרת עילית. המשחק צפוי להתקיים מחר אחר הצהריים בכפר גלים, וממנו ייעדרו לא מעט שחקנים: קובי מויאל הפצוע, יוסי בניון שייקח חלק במשחק השלום, אלון תורג'מן שנטש את האימון והוא בספק למשחק ושחקני הנבחרות – טאלב טואטחה, אייל משומר ואוראל דגני.

לגבי האחרון, כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר סאגה ארוכה מונעת ממנו לשחק בקבוצה בשלב זה. הסכסוך עם הפועל תל אביב נובע מחוב של 36 אלף שקל מהעונה שעברה, אך בסוף השבוע חלה התקדמות מסוימת שעשויה להוביל לפתרון. לאחר התערבות של ראשי ארגון השחקנים ואריה אלטר, קיבל השחקן הצעה לקבל 40 אחוז מהחוב של האדומים (כ-14 אלף שקל) תמורת שחרור, וזאת בטענה ששכרו שודרג לקראת תום העונה ולכן יוכל לוותר על חלק מהכסף.

דגני הודיע לאדומים כי הוא דורש 7,000 דולר (כ-25 אלף), אחרת הוא מסרב לחתום. בארגון השחקנים מחפשים נוסחת פשרה ולפי מקורבים לעסקה הוא לא יוכל לחזור להפועל תל אביב. במכבי חיפה הודיעו לארגון כי הם לא מתכוונים להתערב בעניין ונראה כי דחיית הליגה רק מחזקת את ההחלטה. "נוצר מצב כמעט מביך, שבו השחקן והפועל תל אביב מתווכחים על קצת יותר מעשרת אלפים שקל. דגני לא מוכן לוותר על הכסף. במצב הנוכחי, עדיף לשני הצדדים לרדת מהעץ משום שדגני לא יכול לחזור לשם במצב הנוכחי ותביעה תגרור מצדו הוצאות לא קטנות".

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
דורש עוד כסף. דגני/קובי אליהו

החלוץ חן עזריאל מתכוון להגיש בימים הקרובים תביעה למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל כנגד מכבי חיפה. עזריאל טוען להפרת הסכם לאור העיכוב בשתי המשכורות האחרונות ומתכוון להגיש בהמשך תביעה נוספת גם לבית הדין לעבודה. במכבי חיפה שוחחו לאחרונה עם עזריאל על אפשרות שישוחרר לצמיתות, אך עדיין לא הושג הסכם סופי בין הצדדים.

ומה לגבי רכש? בגזרת הקשר הספרדי מיצ'ל אין כל שינוי. בשלב זה הוא לא מתכוון להגיע לישראל ובוחן אופציות אחרות ובחיפה מגבירים את העניין בניקולה דרינצ'יץ'. "אם פרטיזן באמת רוצה לשחרר אותו, היא תהיה חייבת להתגמש", אמר גורם בכיר במועדון על המונטנגרי. כזכור, בסוף השבוע הציעו הסרבים לחיפה לרכוש את השחקן תמורת 450 אלף יורו. "לא נשלם סכומים כאלה על שחקן בן 30", הבהירו אתמול במועדון. "אנחנו רוצים אותו מאוד, ואם פרטיזן תוריד משמעותית את הסכומים ותהיה ריאלית, תהיה עסקה השבוע". הסרבים דורשים מהקשר לוותר גם על חלק מהחובות בתמורה לשחרור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully