וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "הסגל הזה לא ייאבק על אליפות, חסר עומק"

31.8.2014 / 9:07

בסגנית האלופה מתחילים לחשוף בעיות, ברדה: "היתה חסרה מחויבות, לא יעשו לנו הנחות השנה". אוגו ינחת וישחק בגביע הטוטו

one

הפועל באר שבע רשמה אתמול (שבת) משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, עם תבוסה ביתית 3:0 לבית"ר ירושלים בגביע הטוטו, ושחקנים בקבוצה אמרו לאחר ההפסד: "אם אלונה רוצה להיאבק על האליפות, חייבים להביא עוד שני שחקנים - קשר וחלוץ ברמה גבוהה. הקבוצה לא תוכל לסחוב ככה. בלי קשר למליקסון וארבייטמן, חסר לנו עומק ועוד שני שחקנים רעבים שיוכלו לעשות את ההבדל. כמו שזה נראה כרגע, הסגל הנוכחי לא ייאבק על התואר".

ההפסד אתמול חשף לא מעט בעיות במרכז הקישור, וגם את חוסר החדות בחלק ההתקפי. "למכבי חיפה ומכבי תל אביב יש ארבעה חלוצים שכל הזמן מתחרים על ההרכב", הסביר אתמול אחד השחקנים. "ראית אתמול לבד מה קורה כששני שחקנים נפצעים, כל המערך משתבש והמאמן צריך לאלתר. אצלנו ברדה משחק בדרך כלל מתחת לחלוץ. מה שיש כרגע זה לא מספיק כי חסר עומק. אלונה חייבת להביא גם חלוץ".

צפו בהפועל באר שבע מפסידה 3:0 לבית"ר בוסרמיל

אלישע לוי: "קיבלתי שיעור גדול מאוד מבית"ר ירושלים"

דובב גבאי הפועל באר שבע מול לידור כהן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"חסר לנו עומק ועוד שני שחקנים רעבים שיוכלו לעשות את ההבדל"/קובי אליהו

"הדבר החיובי היחיד מהמשחק הזה הוא שחזרנו לשחק בבית, מול הקהל שלנו", אמר ברדה. "העונה לא יעשו לנו הנחות, אנחנו כבר לא במקום השני בליגה. הכול מתחיל השנה מאפס, קבוצות יבואו וילחמו נגדנו וישקיעו ואם לא נראה מחויבות זה לא יראה טוב. הייתה חסרה היום המחויבות, זה כואב ומאכזב אבל יש לנו שבועיים עד הליגה והרבה מה לתקן. יש לנו קבוצה טובה שצריכה לדבר על המגרש. הקהל בא בהמוניו ועודד וזכותם להביע את המחאה שלהם. לגיטימי". על השאלה מה הקבוצה צריכה לתקן לקראת הליגה אמר: "שחקנים צריכים לבוא עם הרבה יותר רצון ושמחת חיים, להילחם ולשחק אגרסיבי. בית"ר לא עשתה לנו הנחות ובעניין הזה נפלנו מהם".

אוסטין אג'ידה רשם הופעה לא טובה, כולל מספר טעויות שבהחלט צריכות להדאיג את הצוות המקצועי. "מי שמכיר את אג'ידה מספיק טוב יודע שזה חלק מהמשחק. לפעמים קורה שהוא מאבד את הריכוז, אבל בסך הכל הוא מציל אותנו לא מעט פעמים וזה הכי חשוב", אמרו בקבוצה. חלק מהשחקנים הוסיפו אתמולף "אם היינו משחקים בליגה, סביר להניח שאלישע היה עולה באותו הרכב בדיוק. צריך לשמוח שהמשחק הזה הוא רק הכנה ולא הדבר האמיתי".

קשר נבחרת ניגריה ג'ון אוגו צפוי לנחות עד מחר בישראל. אוגו, שחקנה של אקדמיקה הפורטוגלית שרשם 17 הופעות במדי נבחרת ניגריה, צפוי לקחת חלק במשחקה של הקבוצה מחרתיים מול מכבי פתח תקוה. בינתיים אין כל התקדמות עם קוסטין לאזאר. אלישע לוי בוחן גם אופציות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully