וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה שב מהמבחנים בליברפול: "מאמין בעצמי"

30.8.2014 / 22:07

שחקנה הצעיר של מ.ס. אשדוד הוסיף: "הם אמרו שגם אם היו מחליטים לרכוש אותי מידית, הם לא היו מודיעים לי עדיין דבר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחכה לתשובה. אוחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשר מ.ס. אשדוד, מיכאל אוחנה, שב היום (שבת) בצהריים לישראל לאחר חמישה ימי אימונים בליברפול. אוחנה, שיחזור מחר להתאמן בשורות אשדוד, מחכה כעת להחלטה של ליברפול לגביו. השחקן מאמין שהוא נתן לאנשי הקבוצה האנגלית סיבות טובות כדי לחשוב על רכישתו.

"זו הייתה חוויה לכל החיים ועכשיו אני מחכה לראות אם ירכשו אותי", אמר אוחנה לוואלה! ספורט עם שובו לארץ, "אני חושב שהייתי טוב באימונים. עשיתי את מה שאני יודע. הכול היה ברמה גבוהה מאוד, אבל הייתי חלק מהרמה הזו. אני מאמין בעצמי וחושב שזה ריאלי שליברפול תרצה אותי. התאמנתי עם הקבוצה השנייה. היה איתי עוד נבחן מצ'ילה, אבל הוא היה צעיר מאוד. האימונים היו מצוינים וממה שראיתי, כל אימון צולם מכמה מצלמות ומכמה זוויות. כעת הצוות המקצועי שלהם יישב לנתח את הדברים".

אוחנה סיפר על שיחת הסיכום שהייתה לו עם אנשי ליברפול: "הם אמרו שגם אם היו מחליטים לרכוש אותי מידית, הם לא היו מודיעים לי עדיין דבר. הם טוענים שאת ההחלטות הם מקבלים בהמשך, אחרי התייעצות של כל הגורמים המקצועיים במועדון". לשאלה אם יתקשה כעת לחזור לאימוני אשדוד ענה אוחנה: "ממש לא. להיפך, אני מאוד מתגעגע לחברים ומת לספר להם מחר באימון את החוויות. מגיל צעיר אני אוהד ליברפול ועכשיו הם בלב שלי לעולמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully