וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרינצ'יץ': "עזבתי את פרטיזן. חתמתי במכבי חיפה"

29.8.2014 / 8:25

הקשר המונטנגרי הודיע על פרידה מקבוצתו הסרבית: ”זה היה המשחק האחרון שלי כאן, אני עובר לחיפה”. דרינצ'יץ' הסכים לוותר על חובותיו ויועדף על פני מיצ’ל

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכת וידאו: טל רזניק

ניקולה דרינצ'יץ' הוא הזר החמישי של מכבי חיפה, כך לפחות לטענתו. הודעה רשמית של המועדון עדיין אין, אבל קשר נבחרת מונטנגרו נפרד אתמול (חמישי) מאוהדי פרטיזן בלגרד אחרי ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, בעקבות הניצחון 1:2 בגומלין על נפטצ'י באקו, ואמר: "זהו, זה היה המשחק האחרון שלי במדים השחורים-לבנים. חתמתי במכבי חיפה. אני עוזב את פרטיזן מאושר כי עלינו לליגה האירופית".

בשבוע שעבר פרסמנו כי דרינצ'יץ' בן ה-29 סיכם לשנתיים במכבי חיפה, במהלכן ירוויח 360 אלף יורו נטו לעונה, לא כולל מענק אליפות של 50 אלף יורו ומענקים עבור ניצחונות, דירה, רכב ומימון טיסות. על פי הדיווחים בסרביה, דרינצ'יץ' הסכים לוותר על חובות העבר של פרטיזן כלפיו. על פי המידע ברשותינו, פרטיזן גרשה להגיע להסדר במסגרתו חיפה תשלם כ-450 אלף יורו, הירוקים סרבו וככל הנראה כעת הסרבים מוכנים לרדת מהעץ ולהפחית את הדרישה.

דרינצ'יץ', יליד בלגרד שיחגוג יום הולדת 30 ב-7 בספטמבר, גדל במחלקת הנוער של פרטיזן, הושאל לטלאופוטיק וחזר לפרטיזן ב-2004, אם כי שיחק רק ארבע פעמים עד 2006. משם הוא יצא למסע נדודים שכלל את ספרטק סובוטיצה, בודוצ'נוסט, גזיאנטפספור הטורקית, אמקר פרם הרוסית, ספרטק מוסקבה, קרסנודאר וב-20 בדצמבר 2013 סגר מעגל כשחזר לפרטיזן וחתם על חוזה לשלוש שנים. בחצי העונה שעברה כבש ארבעה שערים ב-15 משחקים. ב-2007, אחרי ששיחק בנבחרת הצעירה של סרביה, החליט הקשר לייצג את נבחרת מונטנגרו ורשם במדיה 33 הופעות והבקיע שלושה שערים.

אתמול פרסמנו: בעיות בין חיפה למיצ'ל, דרינצ'יץ' בתמונה

בשבוע שעבר פרסמנו: דרינצ'יץ' סיכם על חוזה לשנתיים

ניקולה דרינצ'יץ' במדי פרטיזן בלגרד. GettyImages
עוזב שמח. ניקולה דרינצ'יץ'/GettyImages

כזכור, במכבי חיפה טענו אתמול כי הם ממתינים לתשובה סופית של הקשר האחורי מיצ'ל ויחכו עד תחילת השבוע כדי לקבל תשובה סופית לגביו. כפי שפורסם אתמול, מקור בספרד הקשור לעסקה טוען כי מיצ'ל מחזיק בהצעה נוספת ובהתאם לכך השחקן ביקש לשקול שנית את הגעתו לישראל. אתמול נערכה שיחה נוספת עם השחקן, שסיפר כי ביקר כמה פעמים בישראל ומאוד אוהב את הארץ, אך אשתו כרגע לא מעוניינת להגיע.

המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' העיר אתמול לשחקנים באימון על הקצב בו התנהל המשחק מול בני סכנין ואף הודיע כי מחר (שבת) הם יזכו למנוחה. "לא היינו אגרסיביים מספיק ולא לחצנו טוב. אנחנו קבוצה שלא יכולה לשחק בקצב של 50 אחוז, אלא חייבת לתת מאה אחוז כדי לנצח. המשחק הזה נותן לי מחשבות לעתיד". סטנוייביץ' אף החמיא לשחקנים ואמר להם: "היה מהלכים יפים בהתקפה, למרות שצריך להבקיע יותר. זה המשחק השני שבו הפסדנו ולא הבקענו מאז תחילת משחקי ההכנה, והיו לא מעט".

בחיפה סבורים שבמסגרת עסקת פלאח-אזולאי שאמורים לעבור להפועל תל אביב ייפתר גם עניין השחרור של אוראל דגני. פלאח ואזולאי הבהירו למועדון כי לא יוותרו על מלוא שכרם העונה ואף דורשים את המשכורות שלא חולקו עד כה. בויאן שראנוב, שמחזיק בחוזה של 250 אלף יורו, עדיין לא הצליח למצוא קבוצה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
העיר לשחקנים על קצב האימון. אלכסנדר סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully