וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למיצ'ל יש הצעה נוספת. בקרוב נדע אם יחתום"

28.8.2014 / 9:23

מקור בספרד, המעורה במשא ומתן בין מכבי חיפה לקשר, טוען: "יש מו"מ רציני והוא אמור להגיע לישראל, אך שום דבר לא סגור"

one

"מיצ'ל יגיע לישראל לצורך משא ומתן, אך שום דבר עדיין לא סגור. אני יכול לאשר שהמשא ומתן רציני אבל יש לו הצעה נוספת. רק אחרי שייפגש עם מכבי חיפה נוכל לדעת סופית אם יחתום". כך אמר מקור בספרד המעורה במשא ומתן בין הקשר הספרדי למכבי חיפה.

על פי אותו מקור, מיצ'ל שאמור להגיע לישראל בסוף השבוע קיבל מספר הצעות בימים האחרונים, אחת מהן מקבוצה גדולה בקפריסין, כשייתכן ומדובר באפואל ניקוסיה. גורם בכיר במכבי חיפה אמר אתמול כי: "שוחחנו עם מיצ'ל מספר פעמים, הפעם האחרונה הייתה אתמול (שלשום), כרגע נראה שהכל בסדר. הוא אישר שהוא נוחת בסוף השבוע. לא שמענו על הצעות אחרות". אגב, הבוקר פורסם בספרד כי ראיו וייאקנו מעוניינת בשחקן.

כזכור, חיפה ניהלה בימים האחרונים משא ומתן עם ניקולה דרינצ'יץ' מפרטיזן בלגרד, אך המגעים מול הקבוצה נקלעו למבוי סתום. דרינצ'יץ' נחשב כעת לאופציה השניה של סטנוייביץ'. לאחר החתמת הזר הנוסף, חיפה תשלים את הסגל שלה לעונה הקרובה.

הקבוצה תשוב לאימונים היום, ולא תשתתף במחזור הקרוב בגביע הטוטו בשל משחק עודף. במקום זאת, ייתכן וסטנוייביץ' יערוך משחק אימון. חיפה תנסה לפתור עד תחילת השבוע את סאגת אוראל דגני, שעדיין מסרב לחתום במכבי חיפה מאחר והפועל תל אביב דורשת ממנו לוותר על הכספים המגיעים לו מהעונה שעברה, כ-40 אלף שקל, תמורת השחרור. סטנוייביץ' עמו צפוי לערוך היום שיחה עם השחקנים בעקבות ההפסד לבני סכנין, זאת לאחר שכעס על ההתנהלות של מספר שחקנים במשחק, שלטענתו לא מילאו אחר ההוראות.

שחקן חטאפה מיצ'ל. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
בוחן עוד הצעות. מיצ'ל/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully