וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי התל אביבי בבלומפילד, גם באר שבע - בית"ר

המפגש בראשון בגביע הטוטו הועבר מסמי עופר בשל הסרת הגבלות הקהל, גם המפגש שאמור היה להתקיים בבירת הנגב

שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב מול קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזרים למקום הטבעי. שי אבוטבול מול קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

הפסקת האש לא הביאה אומנם לחידוש הליגה ביום שבת, אך בכל זאת סיפקה בשורות טובות לאוהדי הפועל ומכבי תל אביב: הדרבי התל אביב הגדול שהיה אמור להיות מועתק לאצטדיון סמי עופר החדש בחיפה בשל המצב הבטחוני, ישוחק במקום הטבעי שלו באצטדיון בלומפילד.

כזכור, אוהדי מכבי חיפה מחו על ההחלטה לקיים דרבי תל אביב באצטדיונם החדש, אך אחרי שהושגה הפסקת אש והוסרו הגבלות הקהל על האצטדיונים במרכז, הסוגייה הזו ירדה מהפרק ואוהדי שתי הקבוצות יוכלו להנות מדרבי ביפו ולא יצטרכו לנדוד לחיפה.

עוד נקבע על ידי הנהלת הקבוצה כי כל הכרטיסים שימכרו יעמדו על מחיר זהה של כ-50 שקלים עקב בקשת עמותת האהודים שבירכה על צעד זה: "הוועד המנהל של עמותת 'האדומים' מברך על ההחלטה לקביעת מחיר אחיד של 50 שקלים לכרטיס למשחק הדרבי במסגרת גביע הטוטו שייערך ביום ראשון הקרוב. 'האדומים' ימשיכו לפעול להוזלת מחירי הכניסה למשחקי הבית והחוץ של הפועל תל אביב לכל אורך עונת 2014/15. עמותת 'האדומים' פועלת בכדי להסדיר ולתאם רכבת מיוחדת עבור אוהדי הקבוצה שמבקשים להגיע לאצטדיון בחיפה ממרכז הארץ".

כמו כן, נקבע שהמפגש בין הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, שאמור היה להתקיים בבירת הנגב, יערך גם כן בבלומפילד, בשבת ב-20:00. הדרבי הפתח תקוואי יערך במושבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully