וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "אוסקר עוזב, אייסטרן יחליפו במכבי תל אביב"

26.8.2014 / 1:28

בדרך לרעידת אדמה בקרית שלום: עיתונאי הכדורגל הבכיר גיים בלאגה, שכותב בין היתר ב'סקיי' וב'אס', צייץ בטוויטר שלו את הדברים ומחק, אבל ב"מונדו דפורטיבו" דיווחו: "גרסיה, שרק הקיץ חזר לישראל, עוזב בגלל המצב הבטחוני, אייסטרן יחליפו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם אוסקר עוזב את מכבי תל אביב? גיים בלאגה, מעיתונאי הכדורגל הבכירים בכדורגל הספרדי, צייץ בחשבון הטוויטר שלו הלילה (שני) דיווח על רעידת אדמה של ממש במכבי תל אביב. על פי בלאגה: "למכבי תל אביב יש מנג'ר חדש - פאקו אייסטרן האינטלינגטי! בהצלחה!". כחצי שעה לאחר מכן, אגב, מחק בלאגה את הציוץ המדובר, אבל הדיווח הועלה בהרחבה ב"מונדו דפורטיבו", שם נכתב: "אוסקר גרסיה עוזב את מכבי תל אביב בשל המצב הבטחוני. את מקומו יתפוס אייסטרן".

נציין שבלאגה, שכאמור דיווח ראשון על הידיעה, הוא איש תקשורת מוערך מאוד, שעובד באופן קבוע ברשת 'סקיי ספורט', כותב בעיתון 'אס' הספרדי ומתארח בשלל גופי תקשורת שונים. בעבר כתב בין היתר ל-BBC וה'אובזרבר' הבריטים, ל'מארקה' הספרדי, וב-2013 היה אמון על הביוגרפיה הרשמית של ליאונל מסי.

בשבוע שעבר, בכתבה של אורן יוסיפוביץ על השפעת המצב הבטחוני על המאמן אוסקר גרסיה וצמד עוזריו, צוטט גורם בקרב האלופה כאומר: "בהתחלה הסבירו להם שזה ייקח רק שבוע, ופתאום זה חודש ויותר, ואז עוד שלושה ימים של הפסקת אש, ועוד חמישה ימים, ועוד הפרה ועוד אזעקה". שחקן בקבוצה הוסיף על כך: "הוא תומך ומחזק, אבל רואים שהוא לקח את זה קשה. את מה שהוא באמת מרגיש כנראה רק המשפחה שלו יודעת". אף על פי כן, במכבי תל אביב התייחסו בימים האחרונים בביטול לאפשרות שגרסיה יבקש לעזוב לאור החשש הבטחוני.

בהנחה שיש אמת בדברים, הרי שלישראל יגיע אחד מאנשי המקצוע הבכירים שנראו במחוזותינו. אייסטרן (51) שימש כעוזר מאמן בטנריפה בתחילת העשור הקודם, ולאחר מכן עבר לוולנסיה של רפא בניטס, איתו עבוד שלוש שנים. כשעבר לליברפול ב-2004, לקח בניטס את אייסטרן איתו, אולם בתחילת עונת 2007/08 זה בחר להתפטר. לאחר מכן שימש כמאמן כושר בבנפיקה לפני ששב לוולנסיה, לעונה נוספת כמאמן כושר וכעוזר מאמן. קבוצתו האחרונה היתה אסטודיאנטס טקוס המקסיקנית.

מאמן הכדורגל הספרדי פאקו אייסטרן. חשבון הטוויטר של פאקו אייסטרן, אתר רשמי
מאנפילד לבלומפילד? אייסטרן/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של פאקו אייסטרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully