וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת נגד טביב: "קשה לי מה שקורה עם שחקני הבית"

22.8.2014 / 11:22

ראש עיריית ירושלים תקף את בעלי בית"ר: "אין תחושת חיבור וזהות, זה מרחיק אנשים". בית"ר עשויה לחזור לאופציית רייכרט

one

בבית"ר ירושלים ממשיכים לנסות להתחזק בשחקן קישור אחורי. לאחר שהתברר שהמחיר של ניקולה מיטרוביץ' ואביחי ידין גבוה בשלב זה עבור המועדון, חזרו במועדון לאופציית קשרה של מכבי תל אביב והנבחרת הצעירה בן רייכרט. המאמן מנחם קורצקי כבר הביע מספר פעמים את רצונו לצרף את השחקן ובית"ר אף פנתה למכבי תל אביב לפני כחודש אך קיבלה תשובה שלילית. כעת, גם בשל העובדה כי האלופה עשויה לסיים את דרכה באירופה בשבוע הבא, נראה כי הסיכויים שרייכרט ישוחרר לעונת השאלה גבוהים ובית"ר צפויה לפנות שוב להנהלת מכבי ת"א בשבוע הבא.

בצוות המקצועי היו רוצים לראות את עמדת הקשר אחורי מאויישת במהרה. כך גם לגבי שחקן התקפה נוסף. בבית"ר חזרו ואמרו כי הקבוצה חייבת להתחזק בעוד שני שחקנים כדי להיות קבוצה מאוזנת ויציבה שתוכל לכוון למטרה הברורה בעונה הקרובה - היא הפלייאוף העליון. עם חלוץ הפועל באר שבע תומר סוויסה העניינים שוב תקועים ועד שאלונה ברקת לא תוריד את הסכום אותו היא דורשת עבור השחקן, כ-140 אלף ששקל, לא צפויה התקדמות בנושא. ביומיים האחרונים חזר גם שלומי אזולאי לתמונה, אך בבית"ר מעדיפים את סוויסה ומירב המאמצים יופנו לצירופו.

בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון. יוסי ציפקיס
אופציית בית"ר עוד לא מוצתה. רייכרט/יוסי ציפקיס

בית"ר עדיין לא הוציאה אשרת עבודה עבור החלוץ הניגרי עמנואל סאני. בית"ר אמורה להעביר ערבות בנקאית למשרד הפנים בשבוע הבא, ולאחר מכן תונפק הויזה. ההערכה היא כי עד אמצע השבוע השחקן יגיע לארץ. למנחם קורצקי הוצעו בשבוע האחרון מספר חלוצים זרים איכותיים, אך בשלב זה לא החל מו"מ עם אף אחד מהם והעדיפות היא לתומר סוויסה.

לאור דחיית מחזור הפתיחה תנסה הקבוצה לארגן משחק אימון בתחילת השבוע הבא. בבית"ר לא מתלוננים על דחיית הליגה וטוענים כי הקבוצה זקוקה לכל משחק אימון אפשרי על מנת להתחבר ולהיכנס לכושר. במועדון מקווים כי אם הליגה תחזור בשבוע הבא, המחזור השני נגד מכבי חיפה ישוחק בטדי. אם אכן התרחיש יתממש, טדי צפוי להתמלא בכ-25 אלף אוהדים לפחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניר ברקת, אלי טביב במסיבת פתיחת העונה של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אני בא לאלי טביב ואומר לו שהוא צריך לייצר מעגלי שותפות". ניר ברקת/קובי אליהו

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת התייחס ברדיו ירושלים ליחסים עם אלי טביב ואמר: "כשהסתיים האיצטדיון בחיפה קפצו המנויים פי 4. טדי יותר גדול מכך והשיפוץ בו אמור להעניק לבית"ר אפשרות להגדיל את ההכנסות. ייצרנו תשתית למועדון, וככל שאני יכול אני מנסה לאתר שותפים פוטנציאליים למועדון ולתת תחושה של שחקני בית, זהות ובכדי שבית"ר תצליח זה הכרחי. אני לא מרגיש שזה קורה ושאין תחושה של חיבור וזהות אנשים לא מצטרפים. זאת הגישה כיום במועדון וצריך להבין שהוא שייך למעגלים רחבים שאם לא יגיעו אליהם המועדון יילך אחורה.

ברקת הוסיף: "אני בא לאלי טביב ואומר לו שהוא צריך לייצר מעגלי שותפות. כדי שאוכל לעזור צריכה להיות גישה שתגייס שותפים. גישה שתגרום לאנשים להתחבר למועדון. אני אמשיך להגיע למשחקי בית"ר ואנסה לסייע אל המפתח הוא ביצירת שותפויות עסקיות. לי מאוד קשה מה שקורה עם שחקני הבית ושחקני עבר, זה מרחיק אנשים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully