וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרינצ'יץ' סיכם לשנתיים בחיפה, ממתין לשחרור מפרטיזן

22.8.2014 / 9:45

הערכה: המונטנגרי ינחת בימים הקרובים. צפוי להרוויח 360 אלף יורו לעונה. סטנוייביץ': "בדרבי התוצאה חשובה, לא המשחק היפה"

צילום: אדריאן הרבשטיין

הקשר המונטנגרי ניקולה דרינצ'יץ' סיכם את תנאיו לשנתיים במכבי חיפה ועשוי לנחות בישראל כבר בתחילת השבוע, כך נודע לוואלה! ספורט. על פי מקורב למשא ומתן, חיפה ופרטיזן בלגרד מנהלות משא ומתן להעברתו של הקשר תמורת סכום של 700 אלף יורו ואילו חיפה כבר סיכמה עם השחקן שירוויח 360 אלף יורו נטו לעונה, לא כולל מענק אליפות של 50 אלף יורו ומענקים עבור ניצחונות, דירה, רכב ומימון טיסות.

דרינצ'יץ', אגב, הוצע למכבי חיפה עוד בינואר, בתקופת אריק בנאדו, כאשר יכל לעבור אז ללא תמורה ובשכר נמוך יותר. על פי גורמים בסרביה מעורבותו של סוכן השחקנים פאלי רמאדני, סוכנו של אלכסנדר סטנוייביץ', הובילה להתקדמות בעסקה.

ניקולה דרינצ'יץ' שחקן נבחרת מונטנגרו. AP
עכשיו רק חסר השחרור. דרינצ'יץ'/AP

"חיפה ופרטיזן קרובות לסיכום ואם הכל יהיה בסדר השחקן ינחת בשבוע הבא", אמר אותו גורם. הקשר, אגב, פתח ושיחק אתמול 90 דקות בניצחון קבוצתו 3:2 על נפטצ'י באקו האזרית, כשהגומלין ייערך ביום חמישי הבא.

סטנוייביץ' שוחח עם שחקניו על הניצחון בדרבי וחזר שוב על דבריו מיום המשחק, לפיהם היה מרוצה בעיקר מפתיחת המשחק. "היו 25-30 דקות הכי טובות מאז שהגעתי. אחרי זה ירדנו בקצב, וגם באיכות. לא פתחנו טוב את המחצית השניה אבל כמו בכל דרבי חשובה התוצאה ולא המשחק היפה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בביצועיו של דרינצ'יץ' מהשנים האחרונות

והנה שער ענק שלו מהעונה החולפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully