וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "זה נראה אבוד, אם לא נעפיל זה כישלון"

22.8.2014 / 11:14

במכבי תל אביב מיואשים מההפסד ביוון: "אנחנו סופגים בקלות שלא אפיינה אותנו, נראה שהתלות בזהבי רק מחמירה". בקבוצה ביקרו את החלפת בן בסט, ראדי: "מה שפורסם לגבי בן חיים לא כוון אליי אישית"

נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
משלמים ביוקר באירופה. נוסא איגייבור/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ייאוש גדול במכבי תל אביב אחרי התצוגה החלשה אמש (חמישי) ביוון מול אסטרס טריפוליס, שהרחיקה את הצהובים מהעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית. ההפסד 2:0 מצטרף באופן ישיר למשחקים מול מאריבור ובקבוצה כבר מתחילים להסיק שגם בהתקפה וגם בהגנה, מכבי תל אביב בבעיה.

"כרגע זה נראה רע מאוד", אמר שחקן בקבוצה אחרי המשחק. "מצד אחד אנחנו סופגים גולים בקלות שלא אפיינה אותנו. מצד שני, אנחנו לא מוצאים את הרשת. לליגה זה אולי יספיק, אבל באירופה, גם ברמת הביניים, אתה משלם במזומן כשאתה סופג גולים קלים ומנגד לא מבקיע ממצבים טובים. אם לא נעפיל לפחות לליגה האירופית, זה יהיה כישלון".

מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לאסטרס טריפוליס ביוון

טל בן חיים מכחיש שתמך באוהדים שקיללו את ראדי

אורן יוסיפוביץ על הקשיים של הגנת מכבי תל אביב

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בין שחקני אסטרס טריפוליס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
התלות בו רק גוברת. ערן זהבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בעיית המחץ של מכבי תל אביב באה לידי ביטוי גם מול מאריבור וגם במשחקי גביע הטוטו. אפילו מול סנטה קולומה האלופה הישראלית לא הבריקה, וכך היה גם במשחקי האימון במחנה באוסטריה. בקבוצה האמינו שייקח זמן לחלק הקדמי להתחבר, במיוחד כשהגיעו שני חדשים כמו עדן בן בסט ונוסא איגייבור, אבל העריכו שקו ההגנה ייתן את השקט עד שהקו הקדמי יתגבר על קשיי ההתאקלמות. "אתה גומר משחק באירופה בהפסד ואומר שתתקן בבית, אבל אין לנו בית לחזור אליו", קונן שחקן אחר בקבוצה. "אם היינו טובים, היינו יכולים להתגבר ולעבור גם בקפריסין. זה נראה כרגע די אבוד".

ערן זהבי יצא מאוד מתוסכל מהמשחק. זהבי לא היה בשיאו, אבל הכין מספר כדורים נוחים לאיגייבור ולראדה פריצה והשניים ביזבזו אותם לריק. "כולם רצו שהעונה הזו מכבי תהיה תלויה פחות בערן זהבי, אבל נראה שזה רק מחמיר", אמר גורם במועדון.

אוסקר גרסיה היה בטוח מאוד בהרכב שהוא העלה. המאמן הספרדי דיבר עם השחקנים על חשיבות שער החוץ. גם בהפסקת המשחק, כשהצהובים היו בפיגור, המשיך אוסקר לפמפם את הצורך בשער חוץ גם במחיר של ספיגת שער שני. אלא שמכבי ספגה מהר מאוד את השער השני ולמרות שהגיעה למספר מצבים בהמשך, כולל של בן בסט שכבר עבר את השוער, היא לא הצליחה למצוא את השער כמו במשחק החוץ במאריבור. על רקע התדריך של אוסקר ותכנית המשחק שלו, הביעו אמש מספר שחקנים פליאה על כך שהספרדי החליט להוציא את בן בסט בחילוף הראשון שלו. "עדן היה מהיותר טובים", אמרו במכבי תל אביב. "הוא לא כבש, אבל היה מסוכן והיה צריך להשאיר אותו במגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב (מימין). מכבי תל אביב, אתר רשמי
"היה צריך להשאיר אותו במגרש". עדן בן בסט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

פרשת טל בן חיים והדברים שאמר לכאורה על פי ערוץ 2 לאוהדים שקיללו את מהראן ראדי, העסיקה אמש את השחקנים מיד אחרי המשחק. בן חיים הסביר לכולם כי לא התבטא בהקשר של ראדי, אלא רק בעניינו של בן רייכרט וגם בסיפור הזה, טען כי דבריו הוצאו מהקשרם. בקבוצה סיפרו כי בן חיים ידע על הפרשה רק אחרי המשחק גם מאביו שהגיע במיוחד למשחק. הוא מיהר לדבר עם ראדי ולאחר מכן ביקש לדבר בכלי התקשורת ולספר את הגרסה שלו לאירועים.

ראדי עצמו התייחס הבוקר לפרשה בסטטוס שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו בו כתב: "כמו שחובה בכל קבוצה כשחבר שלך נמצא בצרה ואתה יכול לעזור להוציא את האמת!!!! אז מפה אני אומר אחרי בדיקה הוכח שמה שפורסם לגבי טל בן חיים לא כוון אליי אישית...אני וטל חברים קרובים גם מחוץ למגרש וזה לא ישתנה...אלוהים רואה הכל...".

בתוך כך, אלמונים ריססו הלילה כתובות נאצה נגד ראדי על אוטובוס הקבוצה, ונהג האוטובוס הגיש בשל כך תלונה במשטרת מסובים. בכתובות נכתב: "תג מחיר", "ראדי מת", "מוות לערבים" ו-"כהנא צדק".

כך או אחרת, מתכוונים השחקנים להיות מעתה הרבה יותר זהירים במגע עם האוהדים. "שומרים פה בקנאות במועדון על כל התבטאות מול התקשורת", אמר אחד השחקנים. "ואז אנשים כאן עושים טעויות ומדברים עם אוהדים בלי לשים לב שהמצלמות פתוחות. המסקנה של כולנו היא לשמור על הפה. טל בן חיים שילם עכשיו את המחיר, אבל אולי כל האחרים למדו את הלקח".

אחר הצהריים תשוב הקבוצה לארץ וההחלטה לדחות את פתיחת הליגה משמחת לא מעט שחקנים. "ההפסדים האלה באירופה מאוד מתישים. פיזית וגם נפשית", אמר אחד השחקנים.

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אלוהים רואה הכל".. מהראן ראדי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully