וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דומב: "תקציב שכר השחקנים שלנו הוא מהנמוכים בליגה"

הפועל תל אביב קיימה מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פתיחת העונה. המאמן: "לא נצא בהצהרות, צריך לעשות תיאום ציפיות עם הקהל". גילי ורמוט: "ראינו במשחק האחרון שיש הרבה מקום לאופטימיות. יש לנו הרבה ציפיות לקראת פתיחת העונה"

הפועל תל אביב פתחה רשמית את עונת 2014/15 וקיימה מסיבת עיתונאים חגיגית בהשתתפות מאמן הקבוצה, אסי דומב, והשחקנים גילי ורמוט ושי אבוטבול. השלושה השיבו לשאלות העיתונאים על ההתמודדות עם הקשיים הכלכליים של המועדון, הרכש שביצעה הקבוצה הקיץ והמטרות שסומנו על ידי האדומים.

כזכור, הפועל תל אביב הודחה כבר בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית אחרי שנוצחה על ידי אסטנה. בגביע הטוטו, האדומים סיימה ב-0:0 נגד הפועל רעננה וניצחה 0:2 את מכבי נתניה משערים של שובל גוזלן וישראל זגורי.

אסי דומב (במרכז) מאמן הפועל תל אביב עם גילי ורמוט ושי אבוטבול במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה. קובי אליהו
הרבה עבודה מחכה לו. דומב/קובי אליהו

אסי דומב המאמן פתח ודיבר על על המטרות של המועדון השנה: "אמרתי שהפועל השנה מכורח המציאות בונה קבוצה לצד שחקנים ותיקים כמו גילי ואחרים, גם שילוב של שחקנים צעירים. התקציב ירד השנה. אנחנו הפועל תל אביב אבל חשוב לעשות תיאום ציפיות עם הקהל והמועדון. המטרה שלנו היא להישאר בחלק העליון ולהציג כדורגל טוב. אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות, תמיד שואפים גבוה ושואפים להצלחה. יש מציאות מסויימת עם התקציב אבל אנחנו נשאף להצליח. בקבוצה שרוצה להצליח חשוב עומק הסגל והשנה נהיה עם הרבה שחקנים צעירים שאנחנו מאוד מאמינים, אבל בשנים עברו היה בכל תפקיד שחקן באותה רמה".

על התקציב: "תקציב שכר השחקנים שלנו הוא מהנמוכים בליגה. תקציב המועדון נבנה גם מדברים שלמועדון גדול כמו הפועל תל אביב עולים הרבה יותר כסף. אני לא רוצה להיכנס לדברים האלו. אני רוצה שנבוא ונציג כדורגל טוב".

"לכל אחד יש את הזכות לחשוב ולפרש את דעתו לגבי הקבוצה. אני מאמין בקבוצה הזו. נכון שאנחנו בונים קבוצה עם הרבה שחקנים צעירים מאוד מוכשרים שאני מאוד מאמין בהם. יושבים פה שחקנים כמו גילי ושי שאמורים לסחוב את השחקנים הצעירים. זכותם של העיתונאים להגיד את דעתם אבל אני מאמין בקבוצה הזו".

על גילי ורמוט: "גילי הוא סמל בהפועל תל אביב. הוא שחקן מאוד חשוב לקבוצה, שחקן שיכול להוביל את השחקנים הצעירים. זה מאוד חשוב כדי להצליח. אני אישית מאוד מפרגן לגילי"

על העובדה שהקבוצה לא עשתה מחנה אימונים ראוי, אמר: "השתדלנו בקיץ ועשינו את המיטב שאפשר כדי לעשות מחנה אידיאלי. נכון שעדיף היה שהסגל ייסגר כבר חודש או חודשיים לפני הליגה אבל יש מציאות שצריך להתמודד איתה. אמרנו שאנחנו רוצים להכין את הקבוצה למחזור ראשון בליגה ואני מאמין מאוד שאנחנו מוכנים".

שי אבוטבול, שון מלכה, גילי ורמוט שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
בגדי המלך החדשים. גילי ורמוט עם שי אבוטבול ושון מלכ/קובי אליהו

גילי ורמוט: "ראו במשחק האחרון שיש הרבה מקום לאופטימיות. רוב הסגל נשאר להוציא את עומר דמארי שהיה חצי קבוצה בעונה שעברה, אבל רואים דברים של אימון ולכן אני מאוד אופטימי. צריך לחזק מספר עמדות אבל אם נעלה בלי ציפיות ותקווה אין מה לעלות לדשא".

"אני חושב שהפועל תל אביב ידועה בקהל שכן קונה מנויים לעומת קבוצות אחרות. נכון שלא היה בקיץ רכש מפוצץ אבל אני עדיין חושב שעד לפתיחת העונה ואם ננצח מחזור ראשון זה יעשה את שלו. בסופו של דבר הציפייה לכמות מנויים תיענה ותהיה את כמות המנויים שציפו. קוראים לי שחקן ותיק אבל אני רק בן 29. מן הסתם אצטרך גם להוביל אבל אין בעיה עם זה".

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הכוכב הגדול של האדומים. גילי ורמוט/קובי אליהו

שי אבוטבול התייחס על המנהל המקצועי החדש איל ברקוביץ': "אין ספק שאנחנו רואים את איל ביום יום. הוא מכוון אותנו ועוזר לנו". השחקן התייחס לקבוצה שנבנתה בקיץ ואמר: "אני חושב שזו לא הקבוצה הכי חלשה שהייתה כאן והזמן יגיד ויראה את מה שאני חושב. גם שנה שעברה היו מהפועל תל אביב הרבה ציפיות אבל לא הצהרנו שננצח דרבי. אף אחד לא ציפה מאיתנו לנצח אבל במשחק הזה ספציפית הלב ניצח. נחכה ונראה מה יהיה".

אבוטבול קרא לאוהדים לקנות מנויים: "אני כבר 12 שנים במועדון אבל לא זוכר שהייתה שנה שקטה. הקהל של הפועל נמדד גם בתקופות הקשות. אני מאמין שנראה השנה קבוצה שרוצה ונלחמת והאוהדים יעשו את העבודה שלהם ביציעים".

שון מלכה הצעיר אמר: חיכיתי הרבה מאוד זמן לקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמי בקבוצה שבה גדלתי מאז שהייתי ילד. על העובדה שקיבל את המספר של משה סיני: "הוא אחד השחקנים הכי גדולים בתולדות המועדון. אני לא מנסה לחקות אותו, אבל אנסה לתת את המקסימום שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully