וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

19.8.2014 / 22:17

אידריסו, כליבאת ועזרא הרבו להחמיץ, אבל רובן ראיוס עשה צדק עם צמד נהדר (79 ו-90). ראובן עטר ערך בכורה מול האקסית כמאמן האדומים והתקבל בתשואות על ידי האוהדים הירוקים. פז’מיסל קובארז’ הצטיין בין הקורות

one

מכבי חיפה ניצחה הערב (שלישי) 0:2 את הפועל חיפה בדרבי הגדול של הכרמל ושמרה על מאזן מושלם בגביע הטוטו. מעבר ליוקרה העירונית, המפגש הזה עמד בסימן הבכורה של ראובן עטר כמאמן האדומים מול האקסית בה הוא כיכב כשחקן אך פחות כמאמן, אך על המגרש כיכב רובן אחר, רובן ראיוס. האדומים החזיקו מעמד 79 דקות מול קבוצה עדיפה בהרבה שהחמיצה בלי הפסקה, אבל מהלך מצוין של הקשר הספרדי ובעיטה מסובבת לפינה הכניעה את קובארז', השוער החדש של הפועל שהיה מצוין ומנע תבוסה קשה. בדקה ה-90 הגיע הקינוח של ראיוס שבעט כדור חופשי מתוחכם מתחת לחומה האדומה ופנימה.

יוסי בניון קיבל מנוחה מסטנוייביץ' לקראת פתיחת הליגה, אך הקבוצה שלו הסתדרה גם בלעדיו ושמרה על מאזן מושלם בגביע הטוטו עם שלושה ניצחון ונראית מוכנה לליגה. הפועל חיפה מנגד, שפספסה ניצחון על סכנין במשחק הקודם שלה במפעל, נראתה הפעם לא טוב בעיקר בחלק האחורי שנחשף שוב ושוב.

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
התקבל באהבה מצד האוהדים הירוקים. ראובן עטר/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 3: מצב ראשון למכבי חיפה. מוחמד כליבאת הרים כדור קרן, אידריסו התרומם מעל ההגנה ונגח מצוין, אבל קובארז' השוער החדש של הפועל חיפה הדף לקרן נוספת.

דקה 8: טואטחה מצא בכדור חוץ מהיר את אלון תורג'מן שחדר לרחבה והפציץ מקרוב, אבל קובארז' שוב הוכיח את יכולתו והדף מצוין.

דקה 27: חן עזרא השתלט על כדור חוזר מהדיפה של קובארז' והפציץ חזק וגבוה מעל השער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה מול הפועל חיפה. קובי אליהו
קרב אווירי בנתניה. אבו ניל נאבק עם אידריסו/קובי אליהו

דקה 30: מוחמדו אידריסו כבש מקרוב אחרי שהשתלט כדור שנהדף מבעיטה של כליבאת, אבל השער נפסל בצדק משום שהחלוץ היה בעמדת נבדל.

דקה 31: איזו החמצה של מכבי חיפה! חן עזרא שלח כדור רוחב מצד ימין, כליבאת נותר חופשי ומאושר אבל בעט משני מטרים מעל השער.

דקה 39: מצב ראשון מסוכן להפועל חיפה. אמיר אבו ניל השתלט על כדור חוזר שנבלם מהגנת הירוקים ובעט ממצב קורץ החוצה.

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
כבש שער מנבדל. אידריסו/קובי אליהו

דקה 48: אלון תורג'מן פרץ מצד שמאל, חדר לרחבה ושלח כדור מצוין למוחמד כליבאת שבעט חזק, אבל הגנת הפועל חיפה בלמה ברגע האחרון לקרן.

דקה 52: החמצה אדירה של חן עזרא. אידריסו מצד בצד שמאל את כליבת שיישר למרכז. עזרא מצא עצמו חופשי מול קובארז' אבל בעט ברשלנות החוצה.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה חוגג. קובי אליהו
הכריע את הדרבי. ראיוס אחרי הגול/קובי אליהו

דקה 59: מצב טוב לאדומים. טוסיין ריקטס קיבל כדור בצד שמאל ודהר לתוך הרחבה אבל בעט לא טוב החוצה.

דקה 79: גול! דווקא אחרי דקות חלשות שלה, מכבי חיפה השיגה את השער שהייתה ראויה לו. רובן ראיוס קיבל כדור על סף הרחבה, החליף מסירות עם שמואל שיימן המחליף ובעט כדור מסובב לפינה הרחוקה. 0:1 מוצדק למכבי חיפה.

דקה 90: גול! רובן ראיוס השלים צמד והבטיח את הניצחון של הירוקים עם בעיטה חופשית מתוחכמת מ-17 מטרים מתחת לחומה. 0:2 למכבי חיפה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם קובי מויאל. קובי אליהו
חגגו בסטייל. שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו

הרכבים

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, רובן ראיוס, גוסטבו בוקולי, מוחמד כליבאת (ויאם עמאשה, 55), חן עזרא (קובי מויאל, 55), אלון תורג'מן (שמואל שיימן, 74), מוחמדו אידריסו (עידן ורד, 55)

הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז', לירן סרדל, גל כהן, טאדאס קיאנסקאס, מהראן אבו ריא (אורן ביטון, 39), רועי שוקרני, יובל שבתאי, הישאם כיוואן (דריו פרננדס, 39), מינדאוגאס קאלונאס, אמיר אבו ניל (אור אוסטווינד, 62), טוסיין ריקטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully