וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שני אוהדים הורחקו אחרי שקיללו את ראדי

16.8.2014 / 22:22

הקשר זכה לעידוד אחרי השער שבישל לבדש, שני אוהדים שקיללו אותו הוצאו מהמגרש. גרסיה: "יהיה קשה מאוד ביוון"

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב מעל סארי פלאח שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוב נתקל בגזענים. ראדי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב רשמה היום (שבת) את ניצחונה הראשון העונה בישראל, כשגברה 0:2 על הפועל רעננה במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו מצמד של ברק בדש. חמישה ימים לפני המפגש מול אסטרס במסגרת פלייאוף הליגה האירופית, האלופה הישראלית עדייין לא נראית במיטבה, כשרעננה הקטנה שלטה לאורך דקות ארוכות והגיעה ללא מעט הזדמנויות מצוינות ליד השער של ברק לוי, אבל אוסקר מתנחם בניצחון שמעניק קצת שקט.

כמו כן, הערב נמשכה המתיחות בגזרת מהראן ראדי. קשר הצהובים בישל את השער השני לברק בדש וזכה למפגן תמיכה מאוהדי מכבי תל אביב, אחרי שהוא ספג קללות גזעניות ממספר אוהדים במהלך האימון לפני מספר שבועות. עם זאת, גם היום היו כאלה שהתעקשו לקלל את ראדי ולשרוק לו בוז, ושניים מהם הוצאו מהמגרש על ידי השוטרים והמאבטחים.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה: "ההופעה תמיד יכולה להיות טובה יותר, אבל בשלב הזה של העונה אנחנו עדיין לא בשיאנו. אני שמח כי כל השחקנים שלנו צריכים להיות בכושר ליום חמישי".

על שילובו של איגייבור: "לנוסא יש פוטנציאל גדול, אבל הוא בקושי התאמן בתחילת העונה והוא לא בכושר לשחק משחק שלם". על המפגש במוקדמות הליגה האירופית ביוון בחמישי הקרוב אמר המאמן: "אסטרס קבוצה טובה מאוד, יהיה קשה מאוד, אבל ננסה את המיטב שלנו ונרצה לשמח את האוהדים".

חלוץ מכבי תל אביב ברק בדש: "סוף סוף משחק בית, לא בבלומפילד, אבל הקהל הגיע ועודד מההתחלה. הקהל של מכבי נותן תוספת כוח משמעותית".

על מפגש הליגה האירופית אמר החלוץ: "ביום חמישי יש לנו משחק חשוב מאוד ואסטרס קבוצה מצוינת. אנחנו צריכים לעלות בהרכב חזק מאוד. אני לא אהיה חלק מהמשחק, אבל אני סומך על החברים שלי".

בדש נשאל האם מכבי תל אביב רעבה כמו בשנים שעברו: "אתם יכולים להיות בטוחים שחדר ההלבשה נשאר מתוח ומוכן כמו בשנה שעברה או יותר אפילו. אנחנו רוצים לזכות שוב באליפות".

על עצמו אמר החלוץ: "באתי מלמטה וכל השנים לאט לאט עליתי מדרגה אחרי מדרגה. גם היום התחרות קשה ואני צריך להוציא מעצמי הרבה יותר. טוב לי שאני במבחן כל הזמן".

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס: "מצד אחד, היו לנו דקות פנטסטיות, מצד שני הפסדנו. הפועל רעננה לא תהיה קבוצה שיוצאת עם המחמאות בלבד, אלא עם יותר מזה. אני אופטימי מאוד, לא נתבטל מול אף קבוצה, כל אחת תצטרך להיות טובה מאוד כדי לנצח אותנו. בשורה התחתונה, ברק בדש הביא להם את הניצחון".

על מה שהוא מצפה מהשחקנים שלו אמר סילבס: "הפועל רעננה קבוצה מצוינת. אני יודע מה יש לי בידיים. בתקופה הנוכחית קצת פחות הולך לנו מול השער, אבל אני לא מתרגש מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully