וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "ישפיע שלא נשחק בבלומפילד, אבל זה לא תירוץ"

מכבי תל אביב חזרה מסלובניה, הקשר: "לספוג שער כזה לא מתאים לאופי של המועדון בשנתיים האחרונות". היענות גדולה לחבילות המסובסדות לקפריסין

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב, שהפסידה שלשום (רביעי) למאריבור במשחק הראשון בסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות (1:0), שבה לפנות בוקר לארץ אולם לשחקנים יהיו שלושה ימים בלבד לשהות בישראל כי כבר בתחילת השבוע הבא תמריא הקבוצה לקפריסין, שם ייערך משחק הגומלין. גל אלברמן, שנפגע בשריר הירך האחורי ואף הוחלף במחצית המשחק, נמצא בספק גדול לגומלין. אלברמן יבדק במהלך היום ובמועדון מקווים כי מדובר במתיחה קלה בלבד.

כזכור פירסם אמש המועדון הודעה רשמית בדבר סיבסוד מחירי הטיסה עבור האוהדים וכבר עתה נמכרו כמה מאות חבילות במחיר של 250 יורו לאדם, הכוללות טיסה בבוקר המשחק, העברות לאצטדיון, כרטיס כניסה למשחק וכמובן טיסה חזרה לישראל, בלילה שאחרי ההתמודדות. מהמועדון נמסר הבוקר שבעקבות ההיענות הגדולה לחבילות המסובסדות שהציע לאוהדים לטיסה לקפריסין, הוחלט להגדיל את מספר החבילות המוצעות.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"עכשיו נצטרך לתקן ולעשות עבודה הרבה יותר קשה". ערן זהבי/קובי אליהו

"אנחנו חוזרים מהמשחק הזה בתחושה של קצת אכזבה", אמר ערן זהבי. "בייחוד אחרי שאנחנו מקבלים שער בדקה האחרונה וזה משהו שלא מתאים לאופי של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות. אלה דברים שקורים ונצטרך לתקן בגומלין ואני מקווה שנעשה את זה. אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו. המשחק הזה היה ונגמר, יכולנו גם להבקיע שערים בחוץ ולא עשינו את זה, ועכשיו נצטרך לעשות את העבודה בקפריסין. ברור שזה קצת ישפיע שלא נשחק בבלומפילד, כי בבלומפילד הייתי הרבה יותר בטוח ביכולות שלנו ובמה שאנחנו יכולים להביא למשחק, אבל זה לא יהווה תירוץ ונצטרך לנצח גם שם".

זהבי נשאל על היכולת שהפגינה הקבוצה בסלובניה ואמר: "קודם כל שלטנו במחצית הראשונה בצורה אבסולוטית ועוד במשחק חוץ, וזה לא דבר של מה בכך וצריך להעריך אותנו על כך. אבל בסופו של דבר לא תירגמנו את זה לשערים וזה אחד הדברים הכי חשובים כשאתה משחק בחוץ. להבקיע שער חוץ נותן לך יתרון אדיר, אבל לא עשינו את זה ובסופו של דבר גם ספגנו, אז עכשיו נצטרך לתקן ולעשות עבודה הרבה יותר קשה, אבל זה מה שיש ועם זה נתמודד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חוזרים לנתב"ג בעוד שלושה ימים. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

הקשר התייחס לפערי האיכות בין הקבוצות והוסיף: "ראיתי פערים גדולים מאוד במחצית הראשונה, עם אחוזי החזקת כדור של בערך 30:70 לטובתנו ואני לא חושב שבבלומפילד הם יכולים לעשות לנו את זה, אבל בסופו של דבר הם ניצחו את המשחק ועכשיו כרגע אנחנו במצב פחות טוב מהם ונצטרך לתקן את זה".

זהבי ניצל את ההזדמנות ויצא בקריאה לאוהדים הצהובים לקראת הגומלין בלרנקה ביום שלישי הקרוב: "שמעתי שהוציאו דילים לאוהדים ושיש כבר היענות, אבל אני אומר שזה לא מספיק ואנחנו נצטרך את כולם. כל מי שיכול לבוא שיגיע, זה ייתן לנו דחיפה אדירה. הקהל של מכבי תל אביב כבר הוכיח בשנים האחרונות שהוא קהל טוב ואני מאמין שהם יבואו ויתמכו בנו גם בקפריסין ויהיה לנו הרבה יותר קל עם הקהל שלנו".

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
כמה אוהדים יגיעו לקפריסין? עדן בן בסט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully