וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סוויסה לבאר שבע: רוצה לשחק בבית"ר ירושלים

החלוץ יזם שיחה עם ברקת, שתשוחח עם נציגיו בניסיון לקדם את ההעברה. ב-10:00, חי באתר: הירושלמים נגד בית"ר ת"א רמלה

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
קורצקי רוצה אותו מאוד. תומר סוויסה/ברני ארדוב

חלוץ הפועל באר שבע, תומר סוויסה, הבהיר להנהלת הקבוצה כי הוא רוצה לשחק בבית"ר ירושלים בעונה הבאה, זאת על רקע הפרסומים לפיהם מספר קבוצות מעוניינת בשחקן. סוויסה יזם במהלך הימים האחרונים שיחה עם אלונה ברקת וביקש להשתחרר לקבוצה מהבירה, מה גם שהמאמן מנחם קורצקי הבהיר שהוא מאוד מעוניין בשחקן. היום אמורה להיערך שיחה בין ברקת לנציגו של השחקן, גלעד קצב, במטרה לנסות ולסגור את ההעברה.

בשבוע הבא תנסה הקבוצה לצרף סופית קשר אחורי. במועדון רוצים לסיים את הרכש הרבה לפני תום מועד ההעברות, ולהימנע ממצב בו הם יהיו תלויים בשחרור בינלאומי ביום האחרון של החלון. לאחר החתמת קשר ינסו בבאר שבע לקדם הגעת חלוץ, אם כי ברקת עדיין לא אישרה מהלך כזה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, דודו ביטון הוא אחד המועמדים המובילים לחזור לישראל ולהצטרף לאדומים.

היום בשעה 10:00 תערוך בית"ר ירושלים משחק אימון נגד בית"ר ת"א רמלה, משחק שיועבר בשידור חי בוואלה! ספורט. המשחק ייערך באצטדיון ברמלה ועל פי דרישת המשטרה יהיה ללא קהל. זאת תהיה הופעת הבכורה בארץ של הקשר הברזילאי קלאודמיר פראיירה. בבית"ר מתלבטים בנוגע לחלוץ היווני דימיטריוס פאפדופולוס בשל גילו ומחירו הגבוה, ובשבוע הבא תתקבל החלטה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully