וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקנדה: "מקווה לעשות משהו גדול עם הפועל תל אביב"

הרמוני איקנדה ממשיך להתאמן עם האדומים ועשוי לחתום. אמר לתקשורת בארצו: "רוצה להתחיל להראות מה אני מסוגל לעשות"

הרמוני איקנדה שחקן הפועל חיפה מול אחמד קאסום שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הגיע הזמן למצות את הכישרון הגדול. איקנדה/אדריאן הרבשטיין

הרמוני איקנדה ממשיך להתאמן בהפועל תל אביב שעשויה להחתים אותו. הקשר הניגרי בן ה-23 מציג יכולת טובה ומכיוון שהעלויות שלו לא גבוהות, נראה שהאדומים יהיו מסוגלים להחתים אותו חרף הצרות הכלכליות הגדולות.

איקנדה אמר היום (שני) לתקשורת בארצו: "חזרתי לישראל ואני רוצה להראות לכולם מה אני יכול לעשות כשהכדור ברגליים שלי. אני יודע שלא הייתה לי קריירה פנטסטית עד עכשיו, אבל אני עדיין צעיר ואני רוצה להתחיל להיות שחקן משפיע. אני מקווה להתחיל את הדרך הזו בהפועל תל אביב".

איקנדה שנחשב בעבר לאחד מהכשרונות המבטיחים בניגריה והוחתם על ידי מילאן כשהיה בן 19, נדד מאז בין ספרד, איטליה, הונגריה וישראל. בינואר 2012 הוא הצטרף לבית"ר ירושלים, אבל שוחרר אחרי זמן קצר. בהמשך הצטרף לגוברלה אוזגורוד האוקראינית ובעונה שעברה שיחק כמה חודשים בהפועל אשקלון מהליגה הלאומית, אחרי שבין היתר נבחן בהפועל חיפה ובבני סכנין.

איקנדה הוסיף בראיון לתקשורת הניגרית: "כל מה שאני רוצה זה להראות לעולם מה אני מסוגל לעשות. להפועל הייתה עונה לא רעה לפני שנה, אבל אני מקווה שהעונה הקרובה תהיה אפילו יותר טובה. אני רק מקווה שאוכל למצוא את הקצב שלי בקבוצה ושאוכל לעשות איתה משהו גדול".

איקנדה כובש בליגה האוקראינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully