וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: הבורר יפחית משמעותית את סכום השחרור של אריאל הרוש

29.7.2014 / 6:51

מסתמן שהבוררות של שוער בית"ר לא תוביל לשחרורו, והצדדים יצטרכו להגיע להבנות. החלוץ שלומי אזולאי עשוי להצטרף

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דיון הבוררות בין אריאל הרוש לבית"ר ירושלים ואלי טביב אתמול (שני) היה סוער ומתוח. ועד יום רביעי הקרוב יגישו שני הצדדים את טענותיהם ודרישותיהם, וביום רביעי הבא צפוי להתקיים הדיון המכריע, בו הבורר יצחק איילוביץ' יכריז על החלטתו. טביב, שיודע שסכום השחרור הנוכחי של הרוש, שעומד על 1.2 מיליון יורו, אינו רלוונטי, והוא אף היה מוכן למכור את השוער בחצי מיליון יורו, אמר לבורר במהלך הדיון: "מבחינתי שאתה תקבע את סכום השחרור, איזה סכום שתקבע שראוי מקובל עליי". טביב נראה רגוע יחסית ומחוייך, כשהפעם היחידה בה התעצבן הייתה כאשר ניר אלון קרא לו "שקרן". טביב ענה לאלון: "אתה בדיחה, עדיף שתשתוק".

הרוש עצמו נראה מתוח מאוד, אבל נציגיו תידרכו אותו מראש שלא לאבד את עשתונותיו במהלך הדיונים. הרוש נראה עצבני כאשר טביב דיבר על כך שהשוער ביקש לא לשחק בבית"ר והוא רוצה לעבור רק למכבי תל אביב, מכבי חיפה או לקבוצה בחו"ל, ונשמע פולט: "בחיים לא אמרתי את זה". גם נציגיו הכחישו את הדברים, כמו גם את טענות טביב על כך שהוא פוגע בשמו של הבעלים. טביב אמר לבורר: "כבר שנה הוא מלכלך עליי, ממריד שחקנים נגדי וקורא לשחקנים לא לבוא. יש גבול כמה אפשר להבליג".

צפו באוהדי בית"ר שרים בנתב"ג: "עזה בית קברות, רוצים עוד אלף הרוגים"

אריאל הרוש, שוער נבחרת ישראל. קובי אליהו
דיון סוער. אריאל הרוש/קובי אליהו

את כל טענות הצדדים הם יצטרכו כאמור להגיש עד ליום רביעי, כאשר כל צד יביא גם את ההוכחות שיש לו. שני הצדדים העריכו אתמול כי הסיטואציה מובילה לכך שהבורר יפחית משמעותית את סכום השחרור של הרוש, אך עדיין לא ישחררו מבית"ר והשוער יצטרך למצוא קבוצה שתגיע להבנות עם טביב. במקרה כזה ישנן 3 אופציות. קבוצה שתרכוש את הרוש, קבוצה שתשאיל אותו בתנאי שיחתום לעונה נוספת בבית"ר בשכר מקוצץ, או ישיבה ביציע עד תום העונה. שני הצדדים רוצים להימנע מהאופציה השלישית, הרוש מתוך רצון לשחק, ובית"ר על מנת לחסוך את שכרו.

יש לציין כי הבורר ייקח בחשבון את החובות של בית"ר להרוש, קרי המשכורות שלא שולמו וחוב של יותר ממאה אלף שקל שלטענת הרוש ונציגיו מגיעים לו עם הגעת הבעלים לבית"ר. אגב, עם סיום הבוררות בין הצדדים המשיך הבעלים לניחום אבלים אצל משפחתו של ניצן שירזי בתל אביב יחד עם המנכ"ל עומר עצמוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שלומי אזולאי, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך חזרה? שלומי אזולאי/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה ייהנו היום מיום חופש ועל פי החלטת ההתאחדות בנוגע למשחקי גביע הטוטו ייקבע המשך הלו"ז. במידה ומחזור הפתיחה יידחה, צפויה הקבוצה לנסות ולקיים משחק אימון מול בית"ר ת"א\רמלה או קבוצה אחרת מהלאומית. החלוץ שלומי אזולאי עשוי לחזור לקבוצה, כשבבית"ר בודקים מספר אופציות כולל אפשרות להביא שחקן או שניים להתרשמות והחלטות יתקבלו בשבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully