וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "יהיה כדאי לראות אותנו השנה"

27.7.2014 / 21:17

הקבוצה תחזור בשני ממחנה האימונים, קורצקי אופטימי. חסוס מנדס חתם באינדפדיינטה, גורם: "אסור לנו להתפשר"

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תנחת מחר אחר (שני) הצהריים בישראל לאחר מחנה אימונים של עשרה ימים בקובלנץ שבגרמניה. בבית"ר מרוצים מהמחנה מקצועית וחברתית וישנה הרבה אופטימיות זהירה לקראת העונה המתקרבת.

המאמן מנחם קורצקי התראיין לאתר הרשמי של המועדון ואמר:"המחנה אימונים היה מצוין מקצועית וחברתית. זה ברור שאנחנו שואפים הכי גבוה שאפשר. חשוב לנו לייצר קבוצה שתמשיך לכמה שנים עם יצירת בסיס ותלכיד שיודעים מה הם רוצים מעצמם. נבנה קבוצה חזקה ואטרקטיבית ועם הזמן נעשה קבוצה התקפית שהקהל של בית"ר ייהנה. אנחנו נעלה לנצח בכל מקום לא משנה נגד מי, יהיה כדאי לראות את בית"ר ירושלים השנה".

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יפתח בבוררות נגד בית"ר. הרוש/ברני ארדוב

בנוגע לזר החמישי של הקבוצה, קורצקי מאוד רצה את חסוס מנדס הארגנטינאי אך הקשר חתם היום באינדפדיינטה לשנה וחצי והמאמן יצטרך לחפש זר אחר. בכל מקרה, בבית"ר יכוונו לשחקן התקפה שיוכל לשחק לצד זרקו קוראץ' וייתכן שימתינו עם ההחלטה עד שיירגע המצב הביטחוני על מנת לנסות ולהימנע ממצב של שחקנים שמסרבים להגיע לכאן. גורמים במועדון אף אמרו: "אסור לנו להתפשר, יש לנו קבוצה צעירה והשחקן האחרון חייב להיות מוביל ומשמעותי כדי שנוכל לתת פייט לכל קבוצה ולהיות כפי שבית"ר צריכה להיות".

מחר אחה"צ תיפתח בראשון לציון הבוררות בין אריאל הרוש לבית"ר ירושלים. הרוש צפוי להגיע עם עורכי דינו גיא פרימור ורועי רוזן ואילו מצד בית"ר יגיעו היועץ המשפטי רוני מוסזון יחד עם הבעלים אלי טביב. נציגי הרוש יבקשו את שחרורו מהמועדון ויטענו להפרת ההסכם עם תשלומים שהובטחו לשחקן חוזית שלא שולמו במשך שנה והדחתו מהסגל ללא שום סיבה מוצדקת. בבית"ר יטענו כי השחקן עצמו טען כי אינו רוצה להמשיך במועדון, סירב להצעה מהפועל תל אביב וכי במצבו הנוכחי עשויה להיות לו השפעה שלילית על חדר ההלבשה.

בנוסף לכך, נציגי הרוש יטענו כי גם בתנאי האימון הניתנים לו ישנו הפרת חוזה וכי הוא אינו מקבל מאמן שוערים על פי החוק ולעתים שולחים לו מאמני כושר מהנערים ולעתים אף מגדירים לו ימי חופש ומנסים לשבור אותו. נציגי הרוש טוענים כי יש בידיהם תיעוד לדברים וכי אם יידרשו יציגו זאת בפני הבורר. הדיון מחר הוא הראשון מבין שניים שלאחריו יחליט הבורר על החלטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully