וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "הייתה סכנת מוות, גאים להיות ישראלים"

26.7.2014 / 12:22

עוזר המאמן שמואל בוכריס מנסה לעכל את התקרית בה גלוחי ראש תקפו אותו, את בן זקן ואת קלינגר: "יכול היה להיגמר באסון. לא קל להיות ישראלי בימים אלה"

בעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן. ניב אהרונסון
"ג'קי ספג גז פלפל לפנים וזה בהחלט היה לא נעים". בן זקן/ניב אהרונסון

אנשי מ.ס.אשדוד, שנמצאים במחנה אימון בורשה בפולין, מנסים להתאושש היום (שבת) מתקרית האלימות הקשה, אותה חוו אמש, כאשר קבוצה של כ-30 גלוחי ראש, תקפה בסיום משחק האימון נגד א.א.ק לרנקה את הבעלים ג'קי בן זקן ואנשי הצוות המקצועי המאמן ניר קלינגר ועוזרו שמואל בוכריס. במהלך התקרית אף רוסס גז לפלפל על פניהם של אנשי אשדוד.

כבר אמש פינו אנשי אשדוד את המלון בעיירה בה שהו ועברו למלון גדול יותר בעיר ורשה עצמה. ביום ראשון תערוך הקבוצה משחק אימון אחרון נגד קבוצה יוונית והטיסה ארצה מתוכננת ליום שני.

עוזר המאמן שמואל בוכריס, שניסה להתנגד ואף תקף בחזרה כמה מגלוחי הראש, נפגע במהלך הקטטה ואף נזקק לטיפול רפואי, לאחר שספג בנוסף למספר חבטות מהחוליגנים, גם כמות גדולה של גז פלפל לפניו. הבוקר הוא חש טוב יותר ואף חזר לשהות עם הקבוצה. "לא קל להיות ישראלי בימים האלה, אבל זו גאווה גדולה מאוד עבורי", אמר בוכריס לוואלה! ספורט. "אני מרגיש טוב יותר, זה יעבור. מה שאני זוכר זה בעיקר הרבה פלפל בעיניים וזה שרף שעות ארוכות. גם ג'קי ספג גז פלפל לפנים וזה בהחלט היה לא נעים. ניסיתי להתנגד וקפצו עליי".

ג'קי בן זקן הותקף על ידי גלוחי ראש בפולין

דקל קינן: "קיללו כי אנו ישראלים. הגנתי על חבריי"

מכבי חיפה: "קראו לנו 'יהודים מסריחים'. אנחנו יודעים להגיב"

חלוץ מועדון ספורט אשדוד שי הולצמן משוחח עם עוזר מאמן הקבוצה שמואל בוכריס ועם יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון. עומר רפאל
"זה יכול היה להסתיים בהרוגים". בוכריס לצד הולצמן/עומר רפאל

"הם באו בקבוצה של 25 או 30 איש אבל מתברר שהם פחדנים גדולים. כי מי שמרסס גז פלפל לפרצוף, הוא פחדן גדול", הוסיף בוכריס וסיפר על רגעי האימה. "לכמה מהם היו סכינים, זו היתה סכנת מוות של ממש. המזל הוא שהשחקנים לא היו, כי אותם היו מכירים או מזהים וזה היה מסוכן ויכול היה להיגמר באסון גדול. השחקנים כולם באו בריצה כששמעו שהתחיל הבלגן, אבל ג'קי שלח אותם ישר לחדרים כדי שזה לא יתלקח למשהו גדול יותר. זה יכול היה להסתיים בהרוגים. מזל שזה נגמר ככה".

אנשי אשדוד ידאגו למאבטחים במשחק הקרוב ביום ראשון, אבל בוכריס לא חושש למרות התקרית הקשה: "נצטרך להיות זהירים ולשמור על הצוות והשחקנים, אבל אנחנו ממש לא מפחדים מאף אחד. למרות הכל אנחנו גאים להיות ישראלים, כל יום שעובר, יותר ויותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully