וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של מכבי חיפה יוזז, גל מעצרים באוסטריה

25.7.2014 / 13:24

בעיריית קירכביכל חששו ממהומות במשחק של הירוקים נגד פדרבורן. משטרת אוסטריה עצרה 20 צעירים, רובם ממוצא טורקי

ניידת משטרה, מחנה אימון מכבי חיפה, אוסטריה 2014. רויטרס
ניידת משטרה באימון מכבי חיפה היום/רויטרס

משחק האימון של מכבי חיפה נגד פדרבורן הגרמנית, שהיה אמור להתקיים מחר (שבת) בעיירה קירכביכל שבחבל טירול באוסטריה, יוזז למקום אחר. הסיבה: חשש למהומות דומות לאלו שאירעו במשחק של הירוקים נגד ליל ביום רביעי בערב. כזכור, בדקה ה-85 של אותו משחק פרצו למגרש מפגינים אנטי-ישראלים שגרמו לפיצוץ המשחק.

אחרי ששמעו מראשי קירכביכל שהם לא יאפשרו את קיום המשחק במגרש הכדורגל המקומי, ראשי מכבי חיפה פנו לקונסוליה הישראלית באוסטריה ואנשיה הבטיחו לסייע להם למצוא מגרש חלופי.

סגן ראש עיריית קירכביכל, ווילפראיד אלינגר, הסביר היום: "אנחנו קהילה של 5,000 אנשים ואפילו אין לנו כוח משטרה משלנו. אם יהיו מהומות, פשוט לא נוכל להתמודד איתן. לא מדובר בצעד נגד הקבוצות, אנחנו פשוט לא נמצאים במקום בו אנחנו יכולים לערוב לביטחונן".

בתוך כך, משטרת אוסטריה עצרה 20 צעירים ממוצא טורקי בחשד שהם היו מעורבים בפריצה לכר הדשא באותו משחק של מכבי חיפה נגד ליל, ובתקיפה של שחקני הקבוצה הישראלית. בהודעה מטעם המשטרה נמסר ש"אנחנו חוקרים 20 אנשים, רובם ממוצא טורקי. עלינו לברר את זהות הנאשמים ולקבוע באילו עבירות הם חשודים. לאחר מכן, נגד כולם יוגש כתב אישום".

מחנה אימון מכבי חיפה, אוסטריה 2014. רויטרס
באוסטריה חוששים/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully