וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארטון תקף את ישראל בטוויטר, בניון הגיב: "תמיד היית טיפש"

חברו של בניון אשתקד בק.פ.ר האשים את צה"ל בפגיעה בחפים מפשע: "ילדים תמימים נטבחים", קשר מכבי חיפה ענה: "מביך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוצא להגנה על ישראל. יוסי בניון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלחמת ההסברה הישראלית נמשכת גם בעולם הספורט, ואחרי שורה של תקרית השבוע, הבוקר (שישי) תקף יוסי בניון את ג'ואי בארטון שיצא בקריאות כנגד ישראל בעקבות מבצע 'צוק איתן'.

הקשר האנגלי השנוי במחלוקת צייץ בחשבון הטוויטר שלו את ההאשמות הבאות: "ההתקפה על בית ספר בבית חאנון היא נתעבת. אם זו הייתה כל אחת אחרת פרט למדינת ישראל, המערב כבר היה מתערב. זה לא יכול להימשך. ילדים תמימים נטבחים".

בניון, ששיתף פעולה אשתקד עם בארטון במדי ק.פ.ר, הגיב בציוץ משלו: "חבר, דברים אף פעם לא משתנים. היית טיפש, ותהיה טיפש כל חייך. מביך". בארטון מיהר להגיב וכתב: "קודם כל, אתה לא יכול לקרוא למישהו טיפש עם דקדוק כל כך גרוע. שנית, אתם לא יכולים ולא צריכים להרוג ילדים חפים מפשע. ושלישית, אתם לא יכולים לעקור אנשים מביתם בגלל שספר פיקטיבי מלפי אלפי שנים אומר לכם ללכת לשם. לסיום, אני מקווה שאתה והמשפחה שלך בריאים ושלמים ושתישארו כך לאורך הזמנים הנוראים האלו".

כזכור, שלשום היה שותף בניון לחוויה מפחידה במשחק האימון של מכבי חיפה נגד ליל באוסטריה, במהלכו פרצו מפגינים פרו פלסיטינים ממוצא טורקי לכר הדשא ותקפו את שחקני חיפה, שתקפו אותם בחזרה. בחיפה נאמר לאחר המקרה: "בימים האלה אולי היה כדאי להם להימנע מהמעשה הזה, אבל אנחנו גאים בתגובה שלנו. הוכחנו שאנחנו יודעים להגיב", שחקני חיפה טענו כי אחד המפגינים צעק לעברם בדרכם לחדר ההלבשה: "יהודים מסריחים", זאת לאחר שמוקדם יותר טענו כי כינו אותם "רוצחים" וצעקו לעברם "מוות לישראל".

הציוצים של בארטון הם פצצה אינטרנטית מרתקת ותופעה חברתית חשובה

קנצלר אוסטריה גינה את תקיפת שחקני מכבי חיפה

שחקן ק.פ.ר, ג'ואי בארטון. Paul Gilham, GettyImages
הפה הגדול של אנגליה יוצא נגד ישראל. ג'ואי בארטון/GettyImages, Paul Gilham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully