וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "אם לא מארחים בארץ זה נראה כמו ליגה ג' בסקוטלנד"

25.7.2014 / 6:35

בוזגלו סיכם את הדחת באר שבע מאירופה, שמרחיקה את דמארי מהקבוצה. שחקנים על ברדה: "איש לא בא אליו בטענות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אכזבה גדולה נרשמה בהפועל באר שבע בעקבות ההדחה מאירופה אתמול (חמישי) לאחר ה-0:0 בגומלין מול ספליט הקרואטית, שעלתה בזכות ניצחון 1:2 במשחק הראשון. שחקני הקבוצה הסתגרו בחדר ההלבשה לאחר המשחק ומי שנראה שפוף במיוחד היה החלוץ והקפטן אליניב ברדה, שישב דקות ארוכות לאחר המשחק על ספסל הקבוצה עם המנכ"ל אסי רחמים וניסה לעכל את ההדחה. "אליניב החמיץ הרבה היום, בדרך כלל הוא עושה מהמצבים האלה לפחות שער או שניים, אבל היה חסר לו ריכוז בפעולה האחרונה. אף אחד לא בא אליו בטענות. הוא עשה הרבה בשביל הפועל באר שבע. יש סיבות אחרות להפסד", אמר גורם בקבוצה.

חלק משחקני הקבוצה טוענים כי דווקא העובדה שהקבוצה הייתה חסרה קשר דומיננטי במרכז השדה השפיעה. "גל אראל עושה עבודה טובה, אבל צריך עוד שחקן באמצע שיאזן את הקישור. יכול להיות שעם קשר אחורי היינו נראים טוב יותר כי הנעת הכדור הייתה שונה ומסודרת יותר, ויכול להיות שלא, כי ראו היום שחסרה לנו רגל מסיימת. כרגע את התירוצים כדאי להשאיר בבית. הפסדנו לקבוצה פחות טובה והודחנו".

באר שבע נפרדה מאירופה אחרי 0:0 עם ספליט

מאור מליקסון מבטיח: "ההדחה לא תשפיע על הליגה"

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע אחרי החמצת פנדל. ברני ארדוב
אף אחד לא בא אליו בטענות. אליניב ברדה/ברני ארדוב

"אנחנו מאוכזבים, אבל בסיטואציה אחרת יכולתי לעמוד פה אחרי תצוגה של ארבע או חמש אפס. זה הכדורגל, כשלא מנצלים מצבים אז לא מגיע לך לעלות", אמר מאור בוזגלו, שנראה מעט מאוכזב לאחר שהוחלף. "הדעה שלי היא שאם לא מארחים בארץ זה נראה כמו ליגה ג' בסקוטלנד. מכאן יש רק לאן לעלות. אין לי ספק שאם היינו מארחים בארץ עם יותר מ-12 אלף אוהדים התוצאה הייתה אחרת. זה היה נראה כמו משחק במחנה אימון במקום נידח באוסטריה. שלטנו לאורך כל המשחק, הם באו רק להפריע ולשחק על תיקו אפס. כל הכבוד להם ואנחנו נמשיך הלאה".

ההערכה היא שבעקבות ההדחה אלונה ברקת לא תמהר להגדיל את התקציב ולהתחזק בעומר דמארי. במועדון שוב הביעו פסימיות אתמול בנוגע לעסקה, אבל בסביבתו של השחקן וגם בהפועל תל אביב טוענים כי אם לא ימצא קבוצה באירופה בימים הקרובים, הוא לא יפסול מעבר לדרום. בוזגלו נשאל על ההחמצות של ברדה, שגרמו לו לתסכול בסיום. "כולנו מאוכזבים, לא רק הוא", אמר הקשר. "הקבוצה הפחות טובה עלתה. זה הכדורגל, לא צריך להתאבל אלא ללמוד ולתקן. אליניב ייתן עוד הרבה גולים. הפסדנו את המשחק דווקא בחוץ, כשהוא היה בידיים שלנו למרות ששלטנו. הדרך עוד ארוכה ויש עוד הרבה מה לשפר לקראת הליגה. בשביל זה יש וידאו, בטוח שנהיה קבוצה טובה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חזרה עגומה לארץ. מאור מליקסון/קובי אליהו
שלומי ארבייטמן שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא ככה הם רצו לחזור. שלומי ארבייטמן/קובי אליהו
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הוא דווקא שמר על חיוך. אלישע לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully