וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "הפועל זה מועדון חזק, לא צריך לדאוג לו"

קפטן הפועל תל אביב ניסה לשאוב אופטימיות למרות ההדחה מאירופה, אך הודה: "כנראה שאעזוב". דומב: "גאה בשחקנים"

עוזר מאמן הפועל תל אביב אסי דומב. ברני ארדוב
"אנחנו מנסים ללכת לפי הדרך של המועדון". דומב/ברני ארדוב

הפועל תל אביב נפרדה הערב (חמישי) מאירופה כבר בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. האדומים אמנם ניצחו 0:1 את אסטנה הקזחית, אבל הפסידו 3:1 בסיכום שני המפגשים וסיימו את דרכם באירופה כבר בשלב מוקדם מאוד.

בסיום המשחק אמר מאמן הפועל תל אביב אסי דומב: "ידענו שיהיה קשה מאוד, אבל האמנו וראינו שהמשחק היה נזיל. יכולנו גם להוביל 0:2 ואז הכל היה פתוח. ידענו שהם יילכו אחורה ואנחנו קבוצה טובה יותר. אני גאה מאוד בשחקנים. הם היו מחוייבים, הם לחמו, הם האמינו ועד הדקה האחרונה הם ניסו לכבוש".

על השינויים הרבים שעוברת הפועל תל אביב, אמר דומב: "יש תהליך במועדון וזה לוקח זמן. אי אפשר במשחק ראשון לעשות הפתעה ולהיראות פנטסטי מול קבוצה שנמצאת במחזור ה-20. זה לוקח זמן. החכמה של שחקן כדורגל היא להתנתק ממה שקורה מסביב ולעשות את מה שהוא יודע. נכון, יש בעיות במועדון ובמדינה וקשה לנו מאוד כל המקרה עם ניצן. ישבנו ביחד ובכינו. אבל אלה תירוצים. צריך לבוא למגרש ולתת את מה שיכולים. קשה מאוד לחזור מפיגור של שלושה שערים. אני בטוח שעד המחזור הראשון בליגה נהיה קבוצה טובה".

על ספסולו של דני עמוס, הוסיף המאמן: "יש דרך בהפועל תל אביב ואנחנו מנסים ללכת לפי הדרך הזאת. כשאני חושב שמישהו יותר נקי בראש ומתאים למשחק מסוים, אני בוחר בו לשחק. אני אתייחס רק למי שבמגרש".

קפטן האדומים גילי ורמוט: "יכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלי בהפועל תל אביב, יכול להיות. אני לא יודע לאן אני עובר, בארץ אין יותר מדי אופציות. אני בחוסר ודאות. אני לא רוצה להיכנס לדברים האלה עכשיו, אנחנו אחרי משחק ונראה מה יהיה.

"אני חושב שיש אצלנו שחקנים טובים, עשינו משחק טוב וביטלנו את אסטנה לגמרי. אם היה לנו היום את עומר דמארי ואת בלומפילד, זה היה סיפור אחר לגמרי". על עתיד המועדון במידה שיעזוב, אמר ורמוט: "הפועל תל אביב זה מועדון גדול וחזק עם כוח ומסורת ולא צריך לדאוג לו".

שי אבוטבול נשאל על האפשרות שדמארי וורמוט יעזבו, והשיב: "אני אתייחס למה שיש ולא למה שאין, תמיד ניתן הכול כי המועדון מעל כולם. מי שיישאר כאן יצטרך להוכיח, ואני יכול להבטיח שתמיד אהיה בקבוצה שנותנת הכול. הנענו היום את הכדור, אבל הם צופפו באמצע והיה קשה לחזור מפיגור 3:0. הראש והלב עם המשפחה של ניצן שירזי ז"ל. ימים קשים עוברים על הקבוצה ולא היה פשוט לשחק כך, גם בגלל המצב במדינה".

הפועל תל אביב ניצחה, אך הודחה מאירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully